پس از آنكه پرزیدنت ترامپ درباره احتمال استفاده از مواد ضد عفونی كننده برای مقابله با كروناویو اظهار نظر كرد ، مقام سمعی ایلینویز شاهد افزایش تماسها است ،

پس از آنکه پرزیدنت ترامپ درباره احتمال استفاده از مواد ضد عفونی کننده برای مقابله با کروناویو اظهار نظر کرد ، مقام سمعی ایلینویز شاهد افزایش تماسها است ،
در مورد احتمال اینکه به نوعی تزریق مواد ضد عفونی کننده به بدن انسان کمک کند تا به مبارزه با کروناویروس کمک کند ، مرکز سم ایلینویز شاهد افزایش تماس در مورد استفاده از مواد تمیز کننده بوده است. .

دکتر نگوزی ایزیک ، مدیر بهداشت عمومی ایلینویز ، در کنفرانس خبری روزانه خود با فرماندار گفت: "افزایش قابل توجهی در تماس های مربوط به تمیز کردن محصولات وجود دارد ، از جمله یکی در مورد شخصی که ترکیبی از سفید کننده و دهانشویه را غرق کرده است. کوشش برای درمان coronavirus و دیگری در مورد استفاده از محلول شوینده به عنوان شستشوی سینوس است.

Ezike گفت: "تزریق ، مصرف ، خرخر کردن وسایل تمیزکننده خانگی خطرناک است." "توصیه نمی شود و می تواند کشنده باشد."

بدون ذکر رئیس جمهور ، Ezike گفت "بسیاری از اسطوره ها ، شایعات و اطلاعات غلط" در مورد استفاده از وسایل نظافت وجود دارد و او از مردم خواست که در مورد ایمنی به دانشمندان و متخصصان پزشکی گوش فرا دهند.

افزایش تماس های سمی در مقایسه با یک سال پیش ، در مورد اظهارات ترامپ نشان می دهد که مواد ضد عفونی کننده ممکن است برای مبارزه با COVID-19 تزریق یا مصرف شود. پیشنهاد وی همچنین باعث شد تا سازنده لیسول هشدار دهد که محصول آن هرگز نباید مصرف شود.

رئیس جمهور در اتاق کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید گفت: "من ضد عفونی کننده را مشاهده می کنم ، جایی که آن را در یک دقیقه ، یک دقیقه از بین می برد و آیا راهی وجود دارد که بتوانیم با تزریق داخل یا تقریباً تمیز کردن ، کاری از این دست انجام دهیم." زیرا می بینید که در ریه ها دیده می شود و تعداد قابل توجهی در ریه ها ایجاد می کند ، بنابراین بررسی این نکته جالب خواهد بود. "

ترامپ از آن زمان گفته است که اظهارات وی به طعنه آمیز بوده است.

Ezike گفت ، بهترین راه برای درمان کورو ویروس جلوگیری از ابتلا به بیماری در وهله اول با ماندن در خانه ، پوشیدن ماسک صورت و انجام مسافت اجتماعی است. وی گفت ، اما اگر مردم بیمار باشند ، استفاده از پاک کننده ها راه درستی ندارد.

Ezike گفت: "لطفا داروهای خانگی را که شامل تزریق پاک کننده ها یا ضد عفونی کننده ها هستند ، امتحان نکنید." شما می توانید عواقب بسیار ناگواری داشته باشید. "

اظهارات Ezike در حالی مطرح شد که او همچنین اعلام کرد که ایلینویز 80 مرگ و میر و 1111 مورد جدید کرونا ویروس داشته است. در کل هزار و 874 نفر در ایلینویز در جریان این بیماری همه گیر شدند. موارد جدید روزانه گزارش شده در روز شنبه پایین تر از دوره 24 ساعته قبلی بود ، اما هنوز هم از زمان شروع ردیابی در اواسط ماه مارس ، دومین گروه روزانه است.

رئیس دولت جی بی پرزکر گفت: "ما هنوز در حال صعود از اوج هستیم ، و ما هنوز هم هستیم ، می دانیم نه تنها از کوهنوردی بلکه به عنوان منحنی خم شده است ، در حال صاف شدن است." بنابراین من نمی دانم که وجود خواهد داشت یا خیر. هر دوره طولانی فلات. امیدوارم که ما بتوانیم به سادگی اوج بگیریم و دوباره شروع به کاهش کنیم. اما همه اینها فقط چیزی است که ما باید منتظر بمانیم و ببینیم. "

در ایالت های مختلف ، 4،699 نفر از اوایل شنبه با koronavirus در بیمارستان بستری شدند که 1.244 نفر از این بیماران در بخش های مراقبت ویژه و 763 نفر در دستگاه های تهویه مطبوع بودند.

پس از تمدید سفارش اقامت در خانه ایلینویز تا 30 ماه مه ، پریتزکر گفت که در مورد فعالیت های تابستانی مانند بیس بال جوانان ، اردوهای تابستانی و کلاس های کودکان انتظار و انتظار می رود.

فرماندار گفت: "این پاسخ ها هنوز مشخص نیستند." "و من می دانم که همه یک جواب قطعی می خواهند. باور کنید ، کاش یکی از آنها را داشتم. "

والی گفت که سرنوشت رویدادهای تابستان ممکن است به آزمایش دولت ، ردیابی تماس با ما و اینکه آیا ممکن است فعالیت های خاصی یا رویدادهای مختلف در حالی که هنوز پایبند به دوری های اجتماعی یا اقدامات ایمن هستند ، باشد وابسته باشد. Ezike اذعان داشت که شرایط لازم برای ماندن در خانه تلاش می شود ، اما گفت ادامه این کار در حال حاضر بهترین راه برای پیشبرد مبارزه با تاج ویروس است.

Ezike گفت: "ما در حال تلاش برای یافتن راه هایی هستیم که افراد بتوانند سطح عادی خود را به دست آورند." وی گفت: "ما سختی هایی را که این اقدام لازم و گسترش آن ، آنچه را که برای مردم انجام داده است می دانیم. و بنابراین ، ما واقعاً سخت کار می کنیم ، سعی در فکر کردن داریم ، سعی می کنیم راه حلهای خلاقانه ای را در نظر بگیریم که چگونه می توانیم بدون اینکه افراد اضافی را در معرض خطر قرار دهیم ، در دسترس مردم قرار دهیم. "

دولت همچنین این هفته آمار و ارقامی را منتشر کرد که نشان از جهش چشمگیر در مرگ و میر افراد مرتبط با مراکز مراقبت طولانی مدت دارد - به 625 ، بیش از دو برابر هفته گذشته.

آخرین آمار ارائه شده از سوی دولت نشان می دهد که از زمان شمارش جمعه ، حداقل 278 تسهیلات دارای 4 هزار و 298 مورد از ساکنان یا کارگرانی بودند که آزمایش مثبت داشتند. آمار و ارقام بهداشت عمومی ایلینویز از هفته گذشته گزارش 186 دستگاه ، با 286 مرگ و میر از 1860 مورد.

از هم اکنون ، یک سوم از مرگ های ناشی از ویروس ایلینویز به مراکز مراقبت طولانی مدت گره خورده است.

در هفته گذشته ، همزمان با تلاش صنعت برای آزمایش بیشتر ، مقامات ایلینویز تمرکز بیشتری را برای آزمایش ساکنان و کارکنان برای یافتن موارد زودهنگام - چه در امکانات بدون هیچ مورد و چه در موارد دیگر با شیوع - اعلام کردند تا سعی کنند زودتر بتوانند دستگاههای پخش بالقوه را بدست آورند.

این معلوم نیست که چه مقدار بیشتر تست قبل از پرش در ارقام موارد مثبت کمک، به دلیل تریبون قبلا بود پیدا شده است آمار و ارقام متناقض گزارش برای خانه. ایالت در وب سایت خود هشدار می دهد که داده های آن ممکن است به روز از اطلاعات مقامات محلی نباشد.

فرماندار همچنین نسبت به اعلامیه Potbelly Corp مستقر در شیکاگو واکنش نشان داد مبلغ 10 میلیون دلار دریافت شده از برنامه محافظت از صندوق پستی فدرال را پس می دهد.

پریتزکر گفت: "من فکر می کنم شرکت هایی که به پول PPP احتیاج ندارند ، نباید آن را بپذیرند." "... درست است که برنامه PPP فدرال برای دسترسی به مشاغل کوچک بسیار دشوار بوده است و من صریحاً ابراز نگرانی می کنم. این چیزی است که من با نمایندگان فدرال ما در مورد آن صحبت کرده ام زیرا واقعاً مشاغل کوچک در ایالت ما هستند که اکثر مشاغل را ایجاد می کنند. "

بحران یمن در حالی که جدایی طلبان عدن اعلام می کنند خودگردان هستند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.