کشش فیلم بیکسی (دارای دو محور) برای طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند تولید اولیه

کشش فیلم بیکسی (دارای دو محور) برای طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند تولید اولیه است که توسط آن محصولات برای صنعت بسته بندی مواد غذایی تولید می شود. کشش دو محوره فیلم: اصول و کاربردها مروری کلی بر فرایندهای تولید و طیف وسیعی از کاربردها برای فیلمهای کشش دو محوری دارد.

قسمت اول اصول اساسی کشش دو محور را مرور می کند. پس از یک فصل مقدماتی که اصطلاحات را تعریف می کند ، فصل ها در مورد طراحی تجهیزات و نیازها ، ارزیابی های آزمایشگاهی ، ساختارهای فیلم دو محوره و فرایندهای معمولی صنعتی جهت گیری دو محوره فیلم ها بحث می کنند. عناوین اضافی شامل پردازش پس از تولید فیلمهای کشش دو محوره ، رفتار تنش زایی پلی (اتیلن ترفتالات) و تحقیقات آکادمیک فیلمهای کشش دو محوری است. بخش دوم کاربردهای فیلم های دو محوره از جمله محصولات برش خورده ، بسته بندی میان وعده و برچسب زدن محصولات را بررسی می کند. فصل آخر روندهای بالقوه آینده را برای فیلمهای دو محوره و خطوط جهت گیری بررسی می کند.

کشش دو محوره فیلم: اصول و کاربردها یک ابزار مرجع ارزشمند برای طیف وسیعی از خوانندگان است ، از مهندسین پلیمر و فیبر گرفته تا مهندسان برق. همچنین برای افراد حرفه ای در صنایع بسته بندی مواد غذایی و کاغذ مناسب خواهد بود
  • ابزاری مرجع ارزشمند برای مهندسان پلیمر و الیاف ، مهندسان برق و متخصصان بسته بندی مواد غذایی و صنایع کاغذ
  • مروری جامع از فرایندهای تولید فیلمهای کشش دو محوری و بحث در مورد کاربردهای آینده آنها

کنترل کتابشناختی انتشارات رسمی ، رویکردهای مختلفی را که کتابخانه ها برای تنظیم اسناد رسمی استفاده کرده اند ، مورد بحث قرار می دهد. این کتاب با هدف تحریک پیشرفت در جهت استقرار یک سیستم جامع برای کنترل کتابشناختی انتشارات رسمی ، و شناسایی اصولی که می تواند بر اساس آن یک برنامه کدگذاری جدید و قطعی باشد. این کتاب شامل 11 فصل است که موضوعات زیر را شامل می شود: نمادگذاری برای تنظیم انتشارات رسمی در کتابخانه دانشگاه لا تروب ، استرالیا. رسیدگی به انتشارات رسمی در کتابخانه مرجع ایالتی استرالیای غربی ؛ سازماندهی و کنترل کتابشناختی یک مجموعه بزرگ انتشارات رسمی در کتابخانه پارلمان ، اتاوا ، کانادا ؛ و استفاده از سیستم CODOC (اسناد تعاونی) در کانادا.همچنین فصول تکامل فهرست نویسی و آرایش قفسه نشریات رسمی در کتابخانه کالج ترینیتی ، دوبلین وجود دارد. سیستم طبقه بندی دانشگاه کلرادو برای اسناد سازمانهای بین المللی ؛ و سیستم طبقه بندی اسناد کتاب ویرتیو دانشگاه ویرجینیا.

معرفی نرم افزار ساده برش فیلم برای کامپیوتر ویندوز 10

1- نرم افزار Photo

بهترین و در دسترس ترین نرم افزار ساده برش فیلم برای کامپیوتر ویندوز 10، Photos می باشد. این نرم افزار تقریباً روی تمامی کامپیوتر و لپ تاپ های دارای ویندوز 10 نصب شده است. از آن می توانید برای برش و ویرایش فیلم های خود استفاده نمایید.

1- برای انجام اینکار روی فیلم مورد نظر خود کلیک راست کرده و از بخش Open with آن را با Photos باز کنید.

2- به این ترتیب می توانید فیلم را در محیط Photos مشاهده نمایید. در بخش بالای فیلم نوار ابزاری در اختیار شما قرار داده شده است. با انتخاب Edit & Create از این بخش وارد بخش ویرایشگر فیلم شوید.

3- برای بریدن بخشی از فیلم گزینه Trim را انتخاب کنید. با استفاده دو مکان نمایی در اختیار شما قرار داده می شود بخش ابتدایی و انتهایی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای اینکه بتوانید بهتر نقطه شروع و پایان را مشخص نمایید فیلم را اجرا کنید. به این ترتیب بخش انتخابی شما اجرا خواهد شد و در صورت نیاز می توانید آن را تغییر دهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.