30 افزونه اساسی WordPress که باید نصب کنید (2020)

بیرتانیپس سایتی مرجع برای معرفی وردپرس و افزونه

30 افزونه اساسی WordPress که باید نصب کنید (2020)

30 افزونه اساسی WordPress که باید نصب کنید (2020)
ر حالی که وردپرس یک تن از ویژگی ها و انعطاف پذیری را ارائه می دهد ، هنوز عملکردهای زیادی در نرم افزار اصلی وجود ندارد. بهترین راه برای پر کردن قطعات مفقود شده ، البته این است که خودتان افزونه های مناسب را بدست آورید.

افزونه های وردپرس انواع سفارشی سازی را برای مدیر سایت ارائه می دهد. با این حال ، با بیش از 55000 گزینه برای انتخاب در فهرست افزونه های WordPress ، به ذکر تمام محصولات برتر در دسترس نیست ، می تواند مرتب سازی خوب از آن ، بسیار خوب ، چندان مشکل نباشد.

بنابراین در اینجا مجموعه ای از نیازهای رایگان و پریمیوم ، پلاگین های وردپرس وجود دارد که می تواند به پیشرفت سایت شما از خوب به عالی کمک کند. من گزینه هایی برای همه چیز از حافظه پنهان بهینه سازی تصویر گرفته تا امنیت و موارد دیگر درج کرده ام.

30 بهترین پلاگین وردپرس
زرین پر، زرین بال
HubSpot
W3 حافظه نهان Total
مدافع
جت پک
آکیسمت
زنبور عسل
نقشه سایت های XML XML
iThemes Security (سابقاً بهتر WP Security)
سازنده
عکس فوری
Branda (افزونه ای که قبلاً با نام تجاری Ultimate شناخته می شد)
SmartCrawl
افزونه پست های مرتبط دیگر
Smush Pro
فرم تماس با شماره 7
تکثیر کننده
Relevanssi
جستجوگر پیوند شکسته
نظرات را غیرفعال کنید
ریزگردها را بازسازی کنید
مدیر به روزرسانی آسان
تغییر مسیر
TablePress
زمینه های پیشرفته سفارشی
WP Mail SMTP
گالری عکس
قطعه های غنی همه در یک Schema.org
ویجت استودیو سیاه TinyMCE
بهینه سازی بانک اطلاعات
1. کلاله
Hummingbird is a lightweight, fast WordPress plugin that optimizes your site’s speed through caching, compressing, and more.
حافظه پنهان سبک و سریع ، Hummingbird ، Minimal ، ترکیب ، تعویق و فشرده سازی ، بهینه سازی های متناسب با Google PageSpeed ​​را ایجاد کرده و سایت شما را به یک دستگاه پر سرعت و متوسط ​​تبدیل می کند.
بازدید کننده متوسط ​​سایت شما حتی هشت ثانیه برای بارگذاری سایت شما صبر نخواهد کرد و Google توصیه می کند که سایت شما طی حدود دو ثانیه بارگیری شود.

اگر سایت شما بیش از این طول بکشد ، احتمالاً بازدید کنندگان شما قبل از اینکه حتی یک فرصت برای چک کردن یک عنصر در سایت شما داشته باشند ، از آنجا خارج می شوند. به علاوه ، Google مشتاق این نیست که شما را در نتایج جستجو بالاتر کند.

ذخیره سازی یکی از بهترین راه هایی است که می توانید سایت خود را تسریع کنید زیرا نسخه ای را در حال بارگیری سریع است که در مرورگرها به صورت lickety-split تقسیم می شوند. اینجاست که Hummingbird برای نجات از خود مراقبت می کند تا از این امر برای شما مراقبت کند. به علاوه ، استفاده از آن آسان است.

Hummingbird سایت شما را اسکن می کند ، سپس به تجزیه و تحلیل سایت شما می پردازد. می توانید نمره کلی سرعت سایت خود را مشاهده کنید ، سپس هر چند مشکل را در چند کلیک برطرف کنید.

این افزونه همچنین بالاتر و بالاتر از ابرها می رود زیرا فقط حافظه پنهانی صفحه را انجام نمی دهد. Hummingbird همچنین باعث خرد شدن ، فشرده سازی و ادغام می شود.
https://premium.wpmudev.org/blog/essential-wordpress-plugins/

ویژگی های وردپرس

ویژگی های وردپرس

کاربردهای وردپرس

وبلاگ مهم‌ترین ویژگی همه‌ی بلاگ‌ها این است که مرتب در آن‌ها مطالب و مقالات جدید بارگذاری می‌شود. بنابراین وردپرس گزینه خوبی برای وبلاگ ها هستند.
فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید با نصب یک افزونه وردپرس فروشگاهی، سایت وردپرسی خود را تبدیل به یک فروشگاه وردپرسی کنید.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.