Coronavirus Q&A: قوانین جدید در مورد کیف و هزینه های فروشگاه های مواد غذایی

بیرتانیپس سایتی مرجع برای معرفی وردپرس و افزونه

Coronavirus Q&A: قوانین جدید در مورد کیف و هزینه های فروشگاه های مواد غذایی

Coronavirus Q&A: قوانین جدید در مورد کیف و هزینه های فروشگاه های مواد غذایی
روز قانون ایالتی را به حالت تعلیق در آورده است که ممنوعیت فروشگاه های مواد غذایی ، فروشگاه های راحتی و سایر خرده فروشان در کالیفرنیا از ارائه کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف به مشتریان و نیاز به فروشگاه ها است. در هر کیسه حداقل 10 سنت شارژ کنید.

درست است ، درست است؟ بنابراین ، هنگامی که شما برای دو ماه آینده به فروشگاه بروید ، درست مانند سالهای گذشته یک کیسه پلاستیکی یا کاغذی برای مواد غذایی خود دریافت می کنید و این برنامه رایگان خواهد بود؟

نه. این پیچیده تر است. بستگی به محل خرید شما دارد.

دستور اجرایی Newsom که پنجشنبه به امضا رسیده است ، در مورد شهرها و مناطقی که قوانین کیف محلی آنها را تصویب کرده اند ، اعمال می شود که قبل از 1 ژانویه 2015 به اجرا درآید. و سانتا کروز به همراه سایر مناطق مانند شهر لس آنجلس. اماکن اماکنی مانند ساکرامنتو ، فرسنو و سن دیگو با این حال ، قانون محلی اولیه را تصویب نکردند و مطابق دستورالعمل اجرایی نیوزوم هستند.

خط پایین: میلیون ها کالیفرنیایی و هزاران فروشگاهی که در آن فروشگاه می کنند تحت دستور فرماندار قرار دارند اما میلیون ها نفر دیگر اینگونه نیستند.

صنعت مواد غذایی ، که خواستار این تغییرات بود ، و گروه های محیط زیستی ، که با آنها مخالف هستند ، می گویند که این نتیجه احتمالاً برای خریداران ، فروشگاه ها و مقامات محلی گیج کننده است.

مارک موری ، مدیر اجرایی گروه محیط زیست کالیفرنیایی ها در برابر زباله می گوید: "این فقط به نظر احمقانه و غیر ضروری است که فرماندار دستور عملیاتی نیمه کاره را که ممکن است نیمی از ایالت را پوشش دهد ، باشد." "من گیج شدم."

ران فونگ ، رئیس انجمن خواربار فروشی های کالیفرنیا گفت: "این امر ترجیح ما این بود که یک سفارش در سطح کشور انجام دهیم که شامل هر شهر و ایالت باشد."

چرا Newsom این کار را کرد؟


از زمان شروع همه گیری ، کارگران مواد غذایی ابراز نگرانی کرده اند که در معرض خطر ابتلا به COVID-19 از مشتریان هستند. در تاریخ 25 مارس ، انجمن خوارباران های کالیفرنیا و اتحادیه خرده فروشان کالیفرنیا نامه ای به نیوزوم ارسال کردند و از او خواستند که موقتاً ممنوعیت ایالت را در مورد کیسه های پلاستیکی یک بار مصرف به منظور کاهش تعداد افرادی که کیسه های قابل استفاده مجدد را کاهش می دهند ، به حالت تعلیق درآورد. . اتحادیه پیشرو که بیش از 30،000 کارگر فروشگاه مواد غذایی در کالیفرنیای شمالی را در مکانهایی مانند Safeway موافقت می کند.

جیم عرب ، مدیر کمپین های استراتژیک کارگران اتحادیه غذا و تجارت محلی 5 گفت: "بسیاری از اعضای ما بسیار مضطرب هستند زیرا در خط مقدم قرار گرفته اند."

نیوزوم در دستورالعمل اجرایی خود خاطرنشان کرد: "حراست از سلامت و ایمنی عمومی و به حداقل رساندن خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 برای کارگران مشغول فعالیتهای اساسی ، مانند کسانی که مشغول استفاده از کیف های مواد غذایی قابل استفاده هستند بسیار مهم است."

گروه موری از خریداران می خواهد که هنوز بتوانند کیف های قابل استفاده مجدد خود را به فروشگاه ها بیاورند ، اما می گویند برای رفع نگرانی هایی که ممکن است کارگران فروشگاه داشته باشند باید مواد غذایی خود را بار کنند.

بنابراین مجبورم الان هزینه کیف خود را بپردازم؟

در بیشتر جاها نیست. دستور Newsom قانون دولت را متوقف می کند که فروشگاه ها را مجبور به پرداخت حداقل 10 سنت برای یک کاغذ یا کیسه پلاستیکی می کند. این پول توسط فروشگاه ها نگهداری می شود تا هزینه های کیسه هایی را که می دهند تأمین کند. این قانون در ابتدا به قانون - که در سال 2016 توسط رأی دهندگان در همه پرسی در سطح کشور - مورد تأیید قرار گرفت - به منظور ترغیب مردم برای آوردن کیف های خود به فروشگاه به عنوان راهی برای کاهش زباله ها و آشغال ها ساخته شده است.

فونگ روز جمعه گفت که اغلب فروشگاه های مواد غذایی در ایالت دیگر دیگر نمی توانند در مدت تعلیق 60 روزه کیسه ها را بپردازند ، حتی اگر در جاهایی باشند که دستور Newsom صدق نمی کند.

اما چرا Newsom تمام این شهرها و شهرستانها را معاف کرد؟

معلوم نیست دفتر مطبوعاتی Newsom و EPA کالیفرنیا مقامات جمعه را برای مصاحبه در دسترس قرار ندادند.

در سال 2014 ، رئیس جمهور سابق جری براون قانونی با نام SB 270 به امضا رساند که کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف را ممنوع اعلام کرد و به فروشگاه ها نیاز داشت تا هزینه کیسه های کاغذی یا کیسه های پلاستیکی ضخیم تری را اتخاذ کنند که طبق این قانون هنوز مجاز بودند. این قانون به منظور کاهش میزان زیادی از آلودگی های پلاستیکی که رودخانه ها ، خلیج ها و اقیانوس آرام را کاهش می دهد ، طراحی شده است.

این امر در تاریخ 1 ژانویه 2015 به اجرا درآمد. اما به شهرها و مناطقی که قبلاً قوانین محلی خود را تصویب کرده اند اجازه داده است که این کتاب ها را حفظ کنند. این امکان وجود دارد که وکلا در دولت نیوزوم بخواهند با آن شهرها و شهرستانها وارد مشاجره سیاسی و حقوقی نشوند ، به ویژه که این قوانین به صورت محلی اجرا می شوند ، و نه توسط دولت.

کدام شهرها و شهرستانها از دستور Newsom معاف هستند؟

شهرها و شهرستانهای زیر قوانین محلی را قبل از 1 ژانویه 2015 تصویب کردند. در این مکان ها ، با وجود دستور Newsom ، فروشگاه ها هنوز هم نمی توانند از کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف استفاده کنند. فروشگاه ها در این مکان ها از لحاظ فنی می توانند هزینه های کیسه شارژ را تا 25 سنت حفظ کنند ، اگرچه برخی از آنها این کار را نمی کنند. آن ها هستند:

شهرستان آلامامه و همه 14 شهر آن ، Arcata ، Belmont ، Brisbane ، Burlingame ، Calabasas ، Campbell، Capitola، Carmel، Carpinteria، Colma، Culver City، Cupertino، Daly City، Dana Point، Davis، Desert Hot Springs، East Palo Alto، El Cerrito ، Fairfax، Fort Bragg، Foster City، Glendale، Half Moon Bay، Indio، Laguna Beach، Larkspur، Long Beach، Los Altos، Los Angeles City، Los Angeles County، Los Los Gatos، Malibu، Beach Manhattan، Marin County، Mendocino کانتی ، منو پارک ، میل دره ، میلبرا ، مونتری ، مورگان هیل ، مانیتور کوه ، نواتو ، اوجا ، اقیانوس آرام ، پالم اسپرینگز ، پالو آلتو ، پاسادنا ، پیتسبورگ ، دره پورتولا ، ردوود سیتی ، ریچموند ، سان برانو ، سان کارلوس ، سان فرانسیسکو ، سان خوزه ، شهر سان ماتئو ، شهرستان سان ماتئو ، سان پابلو ، سان رافائل ، سانتا باربارا ، شهر سانتا کلارا ، شهرستان سانتا کلارا ، شهر سانتا کروز ، شهرستان سانتا کروز ، سانتا مونیکا ،سانتا روزا ، سوزالیتو ، شهرستان سن لوئیس ابیسپو و هفت شهر آن ، ساحل سولانا ، کانون سونوما و هشت شهر آن ، South Lake Tahoe ، South Pasadena ، سان سانفرانسیسکو ، Sunnyvale ، Tiburon ، Truckee ، Ukiah ، Walnut Creek ، Watsonville و West Hollywood .

آیا می توانید COVID-19 را از یک کیسه مواد غذایی دریافت کنید؟

هیچ کس با اطمینان نمی داند. هیچ مطالعه علمی منتشر نشده ای مبنی بر وجود coronavirus در کیسه های مواد غذایی قابل استفاده مجدد ، که معمولاً از پلاستیک پلی پروپیلن بافته شده ، پنبه و پارچه دیگر ساخته می شود وجود ندارد.

مطالعه ای که ماه گذشته در مجله پزشکی نیو انگلستان منتشر شد ، نشان داد که این ویروس می تواند تا 72 ساعت در سطوح استنلس استیل و پلاستیک و روی مقوا تا 24 ساعت زنده بماند. این مطالعه نشان می دهد که تا 72 ساعت ، کمتر از 1 درصد درصد هنوز زنده است.

در هفته های اخیر ، از احتیاط ، مقامات بهداشتی و درمانی در مناطق بی بی منطقه ، به همراه شهرستان های سانتا کروز و سن بنیتو ، سفارشات اقامت در منزل را برای جلوگیری از فروشگاه های مواد غذایی اجازه می دهند تا مشتریان بتوانند کیف های قابل استفاده مجدد خود را به فروشگاه ها گسترش دهند. صرف نظر از این ، بهتر است همیشه بعد از خرید دست خود را بشویید.

مقالات مرتبط
یک خانواده ، دو کشته ، یک مراسم تشییع جنازه: کورون ویروس جان پدر و مادر و عزت نهایی آنها را گرفت
نوجوانان Bay Area با دادن دروس موسیقی مجازی به بچه ها با بلوز اقامت در خانه می جنگند
خواننده 1200 دلار چک محرک را به بانک غذا می دهد: Roadshow
پاتولوژیست می گوید: اولین قربانی شناخته شده در ایالات متحده در اثر "پشت سر" قلب درگذشت
عکس ها: سان فرانسیسکن ها با ترانه افتخار کارگران مراقبت های بهداشتی را می خوانند
کجا من را رها میکند؟

اگر در یکی از شهرها یا شهرستانهای معاف زندگی می کنید - به ویژه در منطقه خلیج که کیسه های قابل استفاده مجدد به طور موقت ممنوع است - احتمالاً تنها گزینه شما یک کیسه کاغذی یا نوع کیسه پلاستیکی سنگین تر است که قبلاً تحت دولت مجاز بود. قانون

ممکن است هزینه کیف هایی را که فروشگاه به شما می دهد بپردازید و یا نباید. اگر در یک شهر یا منطقه ای تحت پوشش Newsom زندگی می کنید ، یک کاغذ یا پلاستیک به شما داده می شود و دیگر نیازی به پرداخت آن نیست. اگر این کار را نکنید ، ممکن است پس از اتمام سفارش Newsom در 60 روز ، وی می تواند آن را ادامه دهد یا تصمیم بگیرد که این امر دولت را به ممنوعیت اصلی خود در مورد کیسه های حمل یکبار مصرف ، بازگرداند ، با این شرط که فروشگاه ها هزینه ای را پرداخت کنند ، معمولاً 10 سنت برای کیف هایی که به آنها می دهند.


پس از آنکه پرزیدنت ترامپ درباره احتمال استفاده از مواد ضد عفونی کننده برای مقابله با کروناویو اظهار نظر کرد ، مقام سمعی ایلینویز شاهد افزایش تماسها است ،
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.