از این هرگز نگرشی جامع به کشاورزی پایدار و فیزیولوژی گیاهان در یک منبع ارائه نشده است. پرونده

از این هرگز نگرشی جامع به کشاورزی پایدار و فیزیولوژی گیاهان در یک منبع ارائه نشده است. پرونده های مهم گیاهان عمده ، فیزیولوژی محصولات عظیم را با تمرکز بر محرک های ژنتیکی ، زیست محیطی و مدیریتی توسعه ، جذب و کارایی در استفاده از اشعه ، آب و مواد مغذی ، تشکیل عملکرد و جنبه های آن به روز می کند. کیفیت
هدف این کتاب ارائه اطلاعاتی است که به عنوان مبنایی برای ارزیابی ساختار شکننده و متزلزل تولید جهانی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. حجم داده ها را بر اساس منطقه و شدت کشت تجزیه و تحلیل می کند. و اطلاعاتی در مورد پاسخ عملکرد ارائه می دهد ، و برخی از سلامت گیاهان را نشان می دهد. برای همه دانشمندان گیاهان و گیاهان و همچنین کشاورزان بسیار ارزشمند خواهد بود.
این فرایند فیزیولوژیکی در یک زمینه دوگانه از چالش ها و راه حل ها ارائه شده است. چالش های افزایش مواد غذایی گیاهی ، علوفه ای ، فیبر و انرژی در برابر افزایش جمعیت ، تغییر آب و هوا ، انتخاب رژیم غذایی و کاهش بودجه عمومی برای تحقیق و توسعه در کشاورزی بی سابقه و فوری است. راه حل های فن آوری نزدیک به این چالش ها بهبود ژنتیکی و زراعت است. از این رو ، پیش فرض کتاب این است که فیزیولوژی گیاه هنگامی که به طور معنی داری با پرورش و زراعت درگیر شود ، از ارزش بیشتری برخوردار است.
با کمک 92 دانشمند برجسته از سراسر جهان ، هر فصل به یک محصول می پردازد: ذرت ، برنج ، گندم ، جو ، سورگوم و جو دوسر. کوینو؛ لوبیای سویا ، نخود فرنگی ، نخود ، بادام زمینی ، لوبیای معمولی ، عدس ،
یک رویکرد مبتنی بر محصول برای فیزیولوژی محصول در زمینه G x E x M
این کتاب یک دیدگاه چند تألیفی و بین المللی در مورد راه های تلفیق فیزیولوژی محصولات با سایر رشته ها را جمع آوری می کند. این کتاب با تمرکز بر بهبود ژنتیکی و زراعت ، به چالش های تولید صحیح محیط زیست منابع زراعی حاوی مقالاتی است که در ابتدا به عنوان هم اندیشی درمورد منابع زراعی در هفدهمین اجلاس سالانه انجمن گیاهشناسی اقتصادی در اوربانا ، ایلینوی ، 13-17 ژوئن 1976 ارائه شد. گیاهان (ب) میزان در دسترس بودن منابع غذایی جدید و اضافی. ج) چشم انداز چندین استفاده تخصصی از گیاهان مانند داروها ، حشره کش ها ، لاستیک و چاشنی ها ؛ و (د) منشا چهار محصول عمده غرب میانه آمریکا و چشم انداز توسعه آینده آنها. این بحث ها شامل امکان توسعه محصولات جدید از دیدگاه یک شیمی دان است. استفاده از محصولات دانه روغنی در حال حاضر کشت شده برای اهداف صنعتی ؛ استفاده های صنعتی از کربوهیدرات ها ، اصولاً نشاسته و سلولز ؛ استفاده از مواد گیاهی به عنوان دارو ؛ موفقیت ها و کاستی های انقلاب سبز ؛ و استفاده از مواد گیاهی برای حشره کش ها. این کتاب باید مورد توجه هر کسی باشد که به منابع طبیعی اعم از تجدیدپذیر و غیر قابل تجدید توجه دارد. این امر باید مورد توجه ویژه کشاورزان ، باغبانان باغ ، شیمی دانان ، مهندسان شیمی ، گیاه شناسان ، زیست شناسان ، داروسازان و مردم شناسان باشد.
خواص شگفت انگیز یونجه برای بدن انسان!

مصرف یونجه خونی صاف و پاک تولید مى‌کند، ترشح شیر را در زنان زیاد مى‌کند، استخوان بندى بدن را در کودکان محکم مى‌کند، قاعده آور است، خستگى و کوفتگى بدن، خونریزى لثه و سستى استخوان‌ها و عوارض ناشى از کمبود ویتامین «ث» را برطرف می‌کند.
یونجه سبزى خوراکى است و به منزله گوهرى گران بهاست، ولى هیچ کس به آن توجه ندارد و قدر آن را نمى‌داند.
یونجه

فواید عرق یونجه

یونجه، گیاهی است غریب که امروزه در اذهان عمومی تنها به درد علوفه دام می‌خورد، درحالی‌که در گذشته استفاده‌های فراوان از این گیاه پرفایده می‌شده است.این گیاه که عمدتاً در آسیا کشت می‌شود از اولین گیاهان دارویی شناخته‌شده برای بشر است.«یونجه» که در فارسی به آن «اسپست باغی»، «سپست»، «سبیس» یا «درفا»، در افغانستان «اسپیشتا» و در ترکی بدان «یونجه»، به رومی «میدیکی»، به مصری «قضب» و به عربی «رطبه» یا همان «فصفصه» گویند، گیاهی است علفی، پایا و از تیره پروانه‌واران و همدسته شبدرها که ارتفاع آن تا یک متر می‌رسد.
فواید بی نظیر یونجه که تا حالا نمی دانستید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.