ممکن است آنها هیچ رابطه ای با خدا نداشته باشند. آنها ممکن است

بیرتانیپس سایتی مرجع برای معرفی وردپرس و افزونه

ممکن است آنها هیچ رابطه ای با خدا نداشته باشند. آنها ممکن است

ممکن است آنها هیچ رابطه ای با خدا نداشته باشند. آنها ممکن است بدانند که خدا وجود دارد، و حتی ممکن است در زمان های خاصی خدا را عبادت کنند. اما کسانی که دعایشان مستجاب نمی شود، با خدا رابطه ای ندارند. علاوه بر این، آنها هرگز از خداوند برای گناهان خود آمرزش کامل دریافت نکردند. گناه چه ربطی به آنچه می پرسید دارد؟ در اینجا یک توضیح است. اینک دست خداوند برای رهایی کوتاه نیست. گوشهایش آنقدر سنگین نیست که نشنود، اما گناهانت تو را از خداوند جدا کرده است. او به خاطر گناهان شما روی از شما برگردانده است. به همین دلیل است که گوش نمی دهد . »
احساس می کنیم از نظر احساسی «بنزین تمام شده است». وقتی مردم شروع به درخواست چیزی از خدا می کنند، اینجا چه اهمیتی دارد؟ آنها شروع به گفتن می کنند، "خدایا، من واقعاً برای حل این مشکل به کمک تو نیاز دارم ..." و بعد از همان جا متوقف می شود، دوباره شروع می شود ... "من می دانم که من فرد کاملی نیستم، شما حق ندارید کمک بخواه ...اینجا پی بردن به گناه و شکست شخصی است. و آن شخص می داند که فقط آنها نیستند، خدا هستند. این احساس وجود دارد، "من با کی شوخی می کنم؟" آنها ممکن است ندانند که چگونه می توانند از خداوند برای گناهانشان آمرزش کامل بگیرند. آنها ممکن است ندانند که می توانند با خدا رابطه ای داشته باشند که از طریق آن خداوند به آنها گوش دهد. این اساس اجابت خداوند به دعای شماست.
نماز چگونه کار می کند؟
ابتدا باید با خدا رابطه برقرار کنید. دلیل این امر در اینجا آورده شده است. فرض کنید شخصی به نام مایک از رئیس دانشگاه پرینستون می خواهد که قرارداد خرید خودرو برای او به صورت اقساطی امضا کند. اگر مایک شخصا با رئیس جمهور آشنا نباشد، قسط خرید آن ماشین کامل نمی شود. اما اگر دختر این رئیس جمهور از پدرش بخواهد قرارداد مشارکت خرید خودرو به صورت اقساطی امضا کند، مشکلی نیست. روابط واقعا مهم هستند.
نزد خدا وقتی واقعاً یک نفر فرزند خداست، آنجا که آن شخص از آن خداست، همه آنها را می شناسد و به دعاهایشان گوش می دهد. عیسی گفت: «من شبان نیکو هستم. همانطور که پدر مرا می شناسد و من پدر را می شناسم، گوسفندان خود را نیز می شناسم و آنها نیز مرا می شناسند. گوسفندان من صدای مرا می شنوند. من آنها را می شناسم و آنها از من پیروی می کنند و به آنها زندگی جاودانی می دهم. آنها هرگز هلاک نخواهند شد و کسی آنها را از من نخواهد گرفت. »
در مورد خدا آیا واقعا او را می شناسید؟ آیا با او رابطه ای دارید که اجابت دعای شما را تایید کند؟ یا اینکه خدا خیلی دور است، آیا او فقط یک ایده در زندگی شماست؟ اگر خدا دور است، پس می توانید همین الان با خدا رابطه داشته باشید: یک رابطه .
آیا خداوند حتماً دعاهای شما را مستجاب می کند؟
در مورد کسانی که او را می شناسند و بر او تکیه می کنند، عیسی در این پیشنهاد سخاوت فراوانی نشان داده است: «اگر در من هستید و سخنان من در دل شماست، هر چه می خواهید بخواهید. این برای شما انجام خواهد شد.» 5 «در «او» بودن و سخنان او در دل خود نگهداشتن به این معناست که او را به خوبی می شناسند، به او وابسته خواهند بود، به آنچه می گوید گوش می دهند. فقط در این صورت است که می توانند هر چه می خواهند از او بخواهند. ما این اطمینان را داریم که اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم که او می خواهد، خداوند به ما گوش خواهد داد. عبارت دیگر در این زمینه این است: «اگر بدانیم آنچه را که ما می‌خواهیم می‌شنود، می‌دانیم آنچه از او خواسته‌ایم به ما رسیده است » .خداوند دعاهای ما را مطابق میل خود اجابت می کند (و دعای ما را بر اساس حکمت خود، محبت او به ما، قدوسیتش و غیره اجابت می کند).
هر جا می رویم آن را به عنوان خواست خدا نمی دانیم زیرا برخی چیزها به ما کمک می کند تا آن را درک کنیم! ما تصور نمی کنیم که فقط یک "جواب" صحیح برای یک دعای خاص وجود داشته باشد، و همچنین تصور نمی کنیم که ممکن است خواست خدا باشد. و اینجاست که کار سخت می شود. ما در مختصات زمان و دانش هستیم. ما اطلاعات بسیار محدودی در مورد یک موقعیت و اثرات آتی آن وضعیت داریم. عقل خدا بی نهایت است. چگونه یک رویداد در زندگی یا تاریخ تنها از طریق علم او تحقق می یابد. و هدفی که او برنامه ریزی کرد فراتر از تصور ماست. بنابراین، خداوند هرگز کاری را که ما بدیهی می دانیم انجام نمی دهد.
چه چیزی برای این مورد نیاز است؟ خدا می خواهد چه کند؟
صفحه به صفحه در نهایت به نوشتن نقشه خدا برای ما ختم می شود. کل کتاب مقدس توضیح می دهد که چگونه خدا از ما می خواهد که با او رابطه داشته باشیم و چگونه او می خواهد به ما زندگی بدهد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
«... او حاضر است برای شما ترحم کند. یهوه خدای عدالت است. خوشا به حال کسانی که منتظر او هستند.» آیا این را می فهمید؟ مثل این است که یک نفر از روی صندلی برای کمک به شما آمده است و می گوید: «او آماده است که شما را ترحم کند.» «هیچ عیب در راه خدا نیست. اما کلام خداوند صادق است، اما شادی خداوند با آنانی است که از او می ترسند و به محبت او اعتماد دارند.

با این حال، بزرگترین عشق و وعده خدا به شما نشان داده شده است: عیسی گفت: "اگر کسی جان خود را برای دوستان خود فدا کند، عشقی بزرگتر از این نیست." 10 عیسی این کار را برای ما انجام داد. و بنابراین، خدا به پسر خود رحم نکرد، بلکه او را برای همه ما به مرگ تسلیم کرد. آیا او همه چیزهای دیگر را به همراه پسرش به ما نمی دهد ؟

تکلیف دعای «بی اجابت» چه می شود؟
مردم مطمئناً بیمار می شوند، حتی می میرند. مشکلات اقتصادی واقعاً اتفاق می‌افتد و انواع شرایط پیچیده ممکن است پیش بیاید. آن وقت چه اتفاقی می افتد؟

خداوند به ما می گوید که تمام افکارمان را به او بسپاریم. حتی اگر چنین موقعیتی وجود داشته باشد، «بار تمام افکار خود را بر دوش او بیندازید، زیرا او به شما اهمیت می دهد.» 12 شرایط ممکن است از کنترل خارج شوند، اما اینطور نیست. وقتی تمام دنیا در خطر تکه تکه شدن است، خدا ما را کنار هم نگه می دارد. این زمانی است که انسان به خاطر شناخت خدا شکرگزاری می کند. "بگذارید همه طبیعت لطیف شما را ببینند. خداوند به زودی خواهد آمد، نگران هیچ چیز نباشید، بلکه بگذارید همه چیز با دعا و شکرگزاری به خدا معلوم شود.» 13شاید خدا بتواند آن را به گونه ای حل کند که شما حتی تصورش را هم نمی کنید. احتمالاً هر مسیحی می‌تواند مشکلات خواندن را در موقعیت‌های بسیاری که در زندگی‌شان رخ داده است، فهرست کند. اما اگر وضعیت بهتر نشد، خداوند به ما آرامش می دهد در حالی که در آن موقعیت هستیم. عیسی گفت: «سلامتی را برای شما می‌گذارم، سلامتی خود را به شما می‌دهم. من آنطور که دنیا می دهد نمی دهم. ذهن شما نباید بی قرار باشد و هیچ ترسی در ذهن شما وجود نداشته باشد

در این مورد (هنگامی که وضعیت هنوز دشوار است) خدا می خواهد که ما به او ایمان بیاوریم - به طوری که "به آنچه می بینیم ایمان نیاوریم، بلکه در ایمان گام برداریم" همان چیزی است که کتاب مقدس به ما می گوید. اما خرافه نیست. این بر اساس شخصیت اصلی خداوند است. هر پلی با درب طلایی برای سفر با ماشین کاملا به ظرفیت آن پل بستگی دارد. مهم این نیست که راننده چه احساسی دارد یا به چه چیزی فکر می کند یا با مسافری که در صندلی نشسته در حال بحث است. تنها راه برای رساندن خودرو به سمت دیگر، ظرفیت پل است و راننده با اطمینان به آن اعتقاد دارد.

به همین ترتیب، خدا می خواهد که ما به ظرفیت او، شخصیت او ... شفقت، عشق، خرد، عدالت او ایمان بیاوریم. او گفت: "من تو را با عشقی بی قید و شرط دوست داشته ام. من شما را با عشق بی قید و شرط کشیده ام.» 15 «ای قوم من، خدا پناهگاه ماست. تو همیشه بر او توکل می کنی، دلت را به سوی او بریز».

به طور خلاصه
خداوند می خواهد دعای فرزندانش (آنهایی که او را در زندگی خود پذیرفته اند و به دنبال پیروی از او هستند) مستجاب کند. او از ما می خواهد که با دعا به همه نگرانی های خود پایان دهیم و طبق میل خود آنها را کنترل کند. او در مواقعی که دچار مشکل می شویم مراقب ماست و در آن شرایط از او آرامش می گیریم. اساس ایمان ما شخصیت خود خداست. هر چه بیشتر او را بشناسیم، بیشتر می توانیم به او اعتماد کنیم.

برای آشنایی بیشتر با شخصیت خدا، لطفاً به «خدا کیست؟» یا هر یک از مقالات این وب سایت مراجعه کنید. دلیل اینکه ما دعا می کنیم شخصیت خداست. اولین دعایی که خداوند مستجاب می کند این است که با او رابطه برقرار کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.