آلیاژهای فلزی آمورف ، آماده سازی و خاصیت آلیاژهای تولید شده با خاموش شدن سریع از حالت مذاب

آلیاژهای فلزی آمورف ، آماده سازی و خاصیت آلیاژهای تولید شده با خاموش شدن سریع از حالت مذاب را پوشش می دهد. این کتاب در سه کلاس مهم از نظر فنی از آلیاژهای آمورف مغناطیسی — آلیاژهای فلز-متالوئید انتقال (TM-M) ، آلیاژهای نادر از انتقال زمین (RE-TM) و آلیاژهای فلز زیرکونیوم یا هافنیوم (TM-Zr-Hf) متمرکز شده است. ) انتقال ذوب فلز-فلز و انتقال آلیاژهای فلز زیرکونیوم انتقال مذاب نیز مورد تاکید قرار گرفته است. این متن به طور مشابه توضیح می دهد که چگونه ساختار اتمی آمورف بر خصوصیات مغناطیسی ، مکانیکی ، شیمیایی ، خوردگی و الکتریکی تأثیر می گذارد. مباحث دیگر شامل توانایی تشکیل شیشه در مواد فلزی ، نظریه پراکندگی فلزات آمورف ، پویایی جریان پلاستیک ناهمگن و فرآیندهای تولید پودر است.

فلزات و نیمه هادی های آمورف شامل مراحل کار یک کارگاه بین المللی است که در تاریخ 12 تا 18 مه سال 1985 در کورونادو ، کالیفرنیا ، ایالات متحده برگزار شد. این کتاب که با پنج قسمت تشکیل شده است ، ابتدا به چشم انداز تاریخی نیمه هادی ها و فلزات می پردازد. این کتاب سپس به تشکیل شکل گیری شیشه ، عینک مغناطیسی و نیمه هادی های آمورف می پردازد. خواص مکانیکی و شیمیایی این مواد نیز داده شده است.

سپرده های الکترولیز آمورف و نانو آلیاژ: فناوری ، تئوری ، ساختار و دارایی کل توسعه و مهمترین موضوعات (فناوری ، تئوری ، ساختار و خاصیت) را تا به امروز آبکاری الکتریکی (EP) توصیف می کند. نویسنده امروز در EP مشکلات اساسی علمی و دانشگاهی (اصل ، مکانیزم و تئوری) دارد.
بر اساس تاریخچه EP ، این مرجع ارزشمند توصیف بسیاری از فرآیندهای جدید EP ، از جمله رسوبات سیستم آلیاژی مبتنی بر الکترولیت آهن ، شکل گیری و توصیف نظری آلیاژهای الکترولیت ، نظریه میکروسکوپی رسوبات آبکاری ، ساختارهای میکروسکوپی و مورفولوژی سطح رسوبات الکترولیت ، و خاصیت جوش پذیری سپرده های الکترولیت
  • بر مشکلات اساسی علمی و دانشگاهی (اصول ، مکانیسم ها و نظریه) در آبکاری تمرکز کنید
  • این کتاب مروری بسیار خوب از تحقیق و توسعه در این زمینه دارد و هر فصل به طور کامل ارجاع شده است
  • تجزیه و تحلیل دقیق و بررسی داده های فعلی ، منطقی برای سهولت استفاده

خواص بابا آدم برای سلامتی

1-تنظیم فشار خون

این گیاه سرشار از پتاسیم است و یک وازودیلاتور (منبسط کننده ی رگ) است که با آرام کردن رگهای خونی به کاهش تنش در سیستم قلبی عروقی منجر میشود، درنتیجه به جلوگیری از آترواسکلروز (تصلب شرایین)، حمله ی قلبی و سکته ی مغزی کمک میکند.

2-کمک به هضم

شناخته شده ترین استفاده از باباآدم، کمک به هضم غذا است. محتوای فیبر بالای این گیاه موجب تحریک سیستم گوارشی و حرکت سریعتر و راحتتر غذا در روده میشود، درنتیجه یبوست را تسکین میدهد، از نفخ، گرفتگی و زخم معده جلوگیری میکند. اینولین، نوع خاصی از فیبر محلول و پروبیوتیک است که در ریشه ی باباآدم یافت میشود و قادر است التهاب را کاهش دهد و بسیاری از باکتری های مضر که میتوانند موجب اسهال و مشکلات گوارش شوند را از بین ببرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.