مقدس است نام پدر ما که در آسمان است. بگذار پادشاهی تو بیاید

بیرتانیپس سایتی مرجع برای معرفی وردپرس و افزونه

مقدس است نام پدر ما که در آسمان است. بگذار پادشاهی تو بیاید

مقدس است نام پدر ما که در آسمان است. بگذار پادشاهی تو بیاید، اراده تو بر زمین باشد، همانطور که در آسمان است. نان امروز ما را بدهید. و ما را ببخش، همان گونه که ما مصیبت زده خود را می بخشیم. و ما را به وسوسه نکش، بلکه ما را از شر نجات ده، زیرا پادشاهی و قدرت و جلال تا ابدالاباد از آن توست. آمینآیا تا به حال کسی را ملاقات کرده اید که واقعاً به خدا ایمان داشته باشد؟ زمانی که ملحد بودم، یک دوست دختر داشتم که اغلب نماز می خواند. او به من می گفت هر هفته به من می گفت برای حل یک چیزی به خدا توکل کن. و هر هفته می دیدم که خدا به طرز عجیبی دعاهایش را اجابت می کند.
آیا می دانید برای یک ملحد چقدر دشوار است که این هفته به هفته را مشاهده کند؟ پس از مدتی، "تصادف" استدلال بسیار ضعیفی به نظر می رسید.
پس چرا خدا دعای دوستم را مستجاب می کرد؟ بزرگترین دلیل این امر رابطه او با خدا بود. می خواست از خدا پیروی کند. و او واقعاً از او اطاعت کرد. در ذهن او خدا حق رهبری داشت و او را به همین دلیل پذیرفت! وقتی برای چیز خوبی دعا می کرد. این یک بخش عادی از رابطه او با خدا بود. او با تمام نیازها، نگرانی‌ها و هر آنچه در زندگی کنونی‌اش اتفاق می‌افتد، از آمدن به خدا بسیار راحت بود. علاوه بر این، او از آنچه در کتاب مقدس خواند که خدا می‌خواست دختر به او تکیه کند، تحت تأثیر قرار گرفت.
او بخشی از این بیانیه کتاب مقدس را نقل می کند: "ما این اطمینان را به خدا داریم که اگر چیزی بخواهیم او ما را می شنود. " گوش های او باز است؛ ..." 2
دعای خداوند: لوقا 11: 2-4 نسخه (KJV)
مقدس است نام پدر ما که در آسمان است. بگذار پادشاهی تو بیاید اراده تو انجام شود، همانطور که در آسمان، همچنین در زمین. روز به روز به ما نان بدهید. و گناهان ما را ببخش. چون هر کس را که می بخشیم می بخشیم. و ما را به وسوسه نکش. اما ما را از شر نجات بده
دعای پروردگار چیست؟
دعای خداوند دعای کوچک اما قدرتمندی است. این یکی از معروف ترین و مکرر ترین دعاهای مسیحی است. طبق کتاب مقدس مسیحی، دعای خداوند توسط عیسی مسیح برای شاگردانش در کوه انجام شد (متی 6: 9-13).
این بخش کلاسیک کتاب مقدس را می توان به عنوان بخشی از فداکاری شخصی یا در طول مراسم مذهبی خواند. اغلب به دلیل ساختار و محتوای ادبی آن موضوع مطالعه یا بحث آکادمیک است.
دعاها شامل عهد جدید از متی :: از طریق 1 13 به عیسی است. وجود آن توسط کتیبه و سایر اسناد باستانی گواهی می شود، اما احتمالاً در قرن چهارم اول ثبت شده است.
هر جمله دعا نگاهی اجمالی به قلب پدر آسمانی ما می دهد و به عنوان فرصتی برای در آغوش کشیدن لمس او، محافظت او و تدارکات او در زندگی روزمره ما عمل می کند.
دعای خداوند همیشه با پدر ما که در بهشت ​​است آغاز می شود...
در متی فصل 6، عیسی به شاگردان خود روش صحیح دعا را آموزش می دهد. وقتی نماز می خوانی می گوید وارد اتاقت، کمد یا جای خلوتت شو، در را ببند و به پدرت که غیب است نماز بخوان. اگر اینگونه نماز بخوانی ثواب خواهی داشت.
عیسی به شاگردانش یادآوری کرد که لازم نیست در دعاهای خود زیاد بگویید. پدرت قبل از اینکه از او بپرسی می داند به چه چیزی نیاز داری. به عبارت دیگر نماز را کوتاه و شیرین بخوان.
سرانجام، عیسی توضیح داد که اگر می‌خواهید گناهان شما بخشیده شود، باید دیگران را به خاطر گناهان (یا تخلفات)شان ببخشید.
اگر کسی در خواب شما باشد چه تعبیری دارد؟
مطالب مرتبط: دعای پروردگار آیه به آیه را توضیح داد
حالا نوبت شماست
اکنون که فهمیدید دعای خداوند چیست و چرا اینقدر خاص است، می خواهم از شما بشنوم.
چه زمانی یاد گرفتید که به درگاه خداوند دعا کنید؟
دعای خداوند برای شما چه معنایی دارد؟
به هر حال، اکنون با گذاشتن نظر در زیر به من اطلاع دهید.
PS آیا تا به حال فکر کرده اید که آینده زندگی عاشقانه شما چیست؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.