در ادبیات وایشناوا ، " دعا " تلاشی برای تعیین ماهیت شخصیت یک فرد

بیرتانیپس سایتی مرجع برای معرفی وردپرس و افزونه

در ادبیات وایشناوا ، " دعا " تلاشی برای تعیین ماهیت شخصیت یک فرد

   در ادبیات وایشناوا ، " دعا " تلاشی برای تعیین ماهیت شخصیت یک فرد است. اینها اصطلاحات زندگی نامه ای هستند. مرحله ای با عنوان " نماز " از بسیاری جهات مرحله مهمی است. عمدتاً فداکاری ویژگی اصلی این مرحله است. اگرچه جامعه گائودیا وایسناوا نظریه پانچاراس را به گفته راساشاسترا می پذیرد، اما در واقعیت بی میلی آنها نسبت به " بردگی " دیده می شود. خداوند به عنوان یک پروردگار به عنوان یک عبد پرستش می شود، بنابراین در این نوع عبادت جلال خداوند تجلی می یابد.
  اما از آنجایی که Gaudiya Vaisnavas اساساً طرفداران آب شیرین هستند، گاهی اوقات از فرخنده پروردگار دست می کشند و با فداکاری و میل به رهایی تسلیم او می شوند. در چنین وضعیتی بین عابد و پروردگار، صلح ایجاد می شود. در این بیت مسالمت آمیز، شاعر فداکار برای رهایی از این دنیای بیهوده و ناپایدار دعا می کند، سپس «دعای دعا» نامیده می شود. آیات «نماز» بیانگر آرزوی عابد برای تسلیم و رهایی است.
  در باگاوادگیتا گفته می‌شود: «کریشناستو باگاوان سویام:» - این خود کریشنا است ، او شخصیت اصلی جایگاه دعا است. شاعران به عنوان ارادتمندان به پای او نشسته اند و برای او طلب رحمت کرده اند. شاعران وایشناوا با کمک کشتی فداکار خود از راه سد عبور کرده و با خدا رو در رو شده اند. شاعران متواضعانه از خود گذشتند و به پای خدا افتاده اند. دعا - نه فقط درخواست و شکرگزاری از خداوند. راهی برای نزدیک شدن به نیروهای نوری دنیای کوچک نامرئی وجود دارد. اغلب در یک درگیری یا دعای فوری، "خودت" بسیار مفید است، نه تنها به شما بلکه دیگران را تسکین می دهد و به طور معجزه آسایی وضعیت را تغییر می دهد. دعاهای خاصی وجود دارد که به شما امکان می دهد خود را از ارواح نجات دهید. آنها در موقعیت هایی که احساس ترس بی انگیزه یا تفکر بیش از حد می کنید مفید هستند. هر دعای خالصانه مؤثر است. با این حال، همانطور که همه ما می دانیم که چگونه دعا کنیم البته.
به عنوان یک قاعده، مسیحیان ارتدکس به نمازهای روزانه صبح و عصر، غذا در مقابل نماز و غذا بعد از غذا، و دعا در کلیسا نیاز دارند. برای ما که یکشنبه ها به مدرسه نمی رویم، نماز خواندن را یاد ندهیم. معمولاً نماز اول وقت خیلی سخت است، شخص کنجکاو به تک تک کلمات نماز علاقه ای ندارد و همان کلمه دعا را علاقه مند گذاشته است. سپس زمانی فرا می رسد که مجبور می شوید با خود دعا کنید، این کلمه جدید است و به نظر می رسد که پراکندگی آن آسان است. با این حال نماز بعد از مدتی از بین نرفت هر کلمه دعا برای شما آهنگ مورد علاقه شماست خدمت. موسیقی غیرمجاز گزینه خوبی است که به سختی می توان آن را رد کرد.
ابتدا در مورد چگونگی نماز خواندن در خانه بحث می کنیم. باید یک کتاب کوچک با نماز صبح و عصر بخرید. مبتدی نمی تواند کل مجموعه دعاها را یک بار در صبح و عصر بخواند - احکام دعاهای مختلف در ابتدا خوانده می شود، معمولاً در صبح و عصر. . سپس شما برای مراسم مقدس آماده هستید، بنابراین تمام خواندن های لازم از دعاها. اگر دعاها را کامل بخوانید به طور متوسط ​​20 تا 25 دقیقه طول می کشد. چگونه دعا بخوانیم؟ فکر کردن به هر کلمه، گفتن آن با صدای بلند یا زمزمه خارج از نماز. تلفظ مورد نیاز، حتی اگر فقط با لب هایش. این دعا باعث می شود که آهنگ خوبی داشته باشد و دعاها را سریع حفظ کند.
ویدیاپاتی بهترین شاعر مرحله نیایش با حل کردن تمام حسرت های زندگی نهایت دامنه را به ایثار شاعران وایشناوا داده است . سفر او سفری از عشق دنیوی به عشق ماوراء طبیعی است. تلاش او تبدیل عشق دنیوی انسانی به عشق غیر زمینی به خداست. زمانی که پیرمرد در آستانه مرگ ظاهر می شود، زندگی دنیوی برای شاعر به دروغی بی معنا تبدیل شده است. شاعر پیر پیر به پایان عمر خود رسید و فهمید که خداوند تنها حقیقت است. بنابراین ناله ذهنی ویدیاپاتی مانند نوحه مادوسودان بیان می شود -این ملودی ویدیاپاتی نیز بیداری شگفت‌انگیز خود است. ویدیاپاتی شاعری رنج کشیده است اما شاعری رنج کشیده نیست. زندگی این شاعر در رد جدی است زیرا دستاورد عظیمی دارد. او در جلال استبعاد نماز است. اینجا شکوه درون نگری است. شعری باشکوه به معنای پوچی بی‌کران، حتی پس از نوشیدن تمام عمر، زوزه‌ی زبان تشنه‌ی بی‌آب در آنجا به گوش می‌رسد.ناگفته نماند که دل شاعر در ابیات مربوط به دعاهای ویدیاپاتی صادق است. جذابیت شخصی او قلب همیشگی انسان را از قلب فداکار از خودگذشتگی عمیق شاعر غرق در سکوت جهانی به دست آورده است. به نظر می رسد که قلب فداکار و همچنین خواننده عام با قلب شاعر پیوند خورده است -
نقطه باری در ساحل تاتال برابر است
در جامعه سوتمیت رومنی.
توهه بسری من توه سامارپیلوم
من هیچ فایده ای نخواهم داشت
مدهاو هوم نتیجه ناامیدی است.
    در اینجا به تفصیل درباره بهترین شاعران مرحله دعا و مناجات در ابیات وایشنا صحبت کرده ایم. اگر این بحث به شما کمک کرده است باید در زیر نظر دهید همچنین در صورت نیاز می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.
 ویدیاپاتی زندگی را با شهوت مستانه در آغوش گرفت، اما با دیدن یک اسکلت توخالی نازک به جای بدنی خوش فرم، شگفت زده شد. اسکلت را انداخت و ناامیدانه فریاد زد. آن گریه در مقام نماز; نوحه خوانی عاشق جان بدن در جسد سوزی. پس شاعر گفت - توه جانمی پونه توه سمایات ساغر لاهری سمانه. شاعر دعا می کند -
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.