شیمی تجزیه سخنرانی های جلسه ارائه شده در بیست و ششمین کنگره بین المللی شیمی خالص و کاربردی ، توکیو ، ژاپن ، 4-10


پوشش شیمی تحلیلی
ویرایش شده توسط:

T. Takeuchi

این کتاب را مرور کنید
براساس فهرست مطالب
توضیحات کتاب
بیست و ششمین کنگره بین المللی شیمی خالص و کاربردی ، دوره 3: شیمی تحلیلی مجموعه ای از سخنرانی های جلسه ارائه شده در بیست و ششمین کنگره بین المللی خالص و ... مطالعه توضیحات کامل
این کتاب را به اشتراک بگذارید
جستجو در این کتاب

مرور محتوا
فهرست مطالب
اقدامات مربوط به فصلهای منتخب
همه را انتخاب کنید / همه را حذف کنید

PDF ها را بارگیری کنید
نقل قول های صادراتی
همه Front Front Matter را انتخاب کنید
دسترسی کامل به متن
اتحادیه ی بین المللی شیمی محض و کاربردیماده جلوییکپی رایت
سوم : جلسه شیمیایی تجزیه و تحلیل
درباره کتاب

شرح
بیست و ششمین کنگره بین المللی شیمی خالص و کاربردی ، دوره 3: شیمی تحلیلی ، مجموعه ای از سخنرانی های جلسه است که در بیست و یکمین کنگره بین المللی شیمی خالص و کاربردی ، در 4 تا 10 سپتامبر 1977 در توکیو ، ژاپن برگزار شد. این کتاب به دو بخش تقسیم شده است شش فصل و با ویژگی های سیستم داده های ریز کامپیوتر رایانه ای آغاز می شود ، که ابزاری مقرون به صرفه برای رساندن قدرت هوش دستگاه به طیف گسترده ای از ابزارهای شیمیایی است. فصل های موفق با استفاده از دنباله ای به عنوان سینتیک از طریق آرامش و همبستگی طیف سنجی NMR و طراحی لیگاندهای شلات برای بافر فلز در محلول آبی سروکار دارند. این مباحث توسط بحث در مورد برنامه های کاربردی فعال سازی برخورد / طیف سنجی جرمی به یونی و تعیین ساختار مولکولی و تجزیه و تحلیل مخلوط های پیچیده دنبال می شوند. فصل گذشته مزایا و محدودیت های طیف سنجی فلورسانس اتمی را به عنوان یک روش تحلیلی فلز اثری شرح می دهد. این کتاب برای شیمیدانان تحلیلی و ارگانیک ، محققان و دانشجویان بسیار ارزشمند است.

جزئیات
شابک
978-0-08-022037-6

زبان
انگلیسی

منتشر شده
1979

کپی رایت
کپی رایت © 1979 Elsevier Ltd. کلیه حقوق محفوظ است.

چاپ
پرگامون

تعداد صفحات
64

DOI
https://doi.org/10.1016/C2013-0-02939-8

شما در حال حاضر به این کتاب دسترسی ندارید ، اما می توانید فصلهای جداگانه را مستقیماً از فهرست مطالب خریداری کنید یا نسخه کامل آن را خریداری کنید.

روشهای شروع یک سخنرانی

1- با یک ادعای بزرگ شروع کنید

همه سخنرانی معروف مارتین لوترکینگ به نام “رویایی دارم” را به خاطر دارند. اما این سخنرانی با جمله من رویایی دارم شروع نمی شود. بلکه این جمله نقط اوج سخنرانی است. به جای آن لوترکینگ صحبت هایش را با جمله زیر شروع می کند:

“خرسندم از همراهی با شما و بودن در این جمع که بعدها از آن در تاریخمان به عنوان بزرگترین راهپیمایی برای آزادی یاد خواهد شد.” می بینید؟ مارتین لوترکینگ سخنرانی اش را با ادعایی مبنی بر اینکه این راهپیمایی بزرگترین تجمع و تظاهرات برای آزادیست شروع می کند. شاید الان این مساله عادی به نظر برسد ولی تصور کنید که شنیدن چنین جمله ای در آن روزها که هیچ کس از حوادث بعد از آن خبر نداشت تا چه اندازه غافلگیر کننده بود.

شما هم با جملات اغراق آمیز و غافلگیر کننده شروع کنید. اعتماد بنفس داشته باشید. اگر می دانید گفتن یک ادعای غافلگیر کننده می تواند توجه مخاطبتان را به شما جلب کند این کار را در همان شروع سخنرانی انجام بدهید و آن را برای آخر حرف هایتان نگه ندارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.