قالب هاستينزا معرفی PHP 7.4: عملکرد ، ویژگی ها ، استهلاک ها

بیرتانیپس سایتی مرجع برای معرفی وردپرس و افزونه

قالب هاستينزا معرفی PHP 7.4: عملکرد ، ویژگی ها ، استهلاک ها

 قالب هاستینزا معرفی PHP 7.4: عملکرد ، ویژگی ها ، استهلاک ها  
سرورهای Hostinger در دسترس است . توسعه دهندگان می توانند انتظار پیشرفت در خوانایی کد ، نگهداری و سهولت استفاده را داشته باشند. بیایید به برخی از ویژگی های جدید ، ترفندهای عملکرد و دلایل دیگری که چرا باید به PHP 7.4 مهاجرت کنید ، نگاهی بیندازیم.

فهرست مطالب:

PHP 7.4 برای شما چه معنایی دارد؟
نسخه PHP خود را تغییر دهید
در PHP 7.4 چه جدید است؟
استهلاک
PHP 7.4 برای شما چه معنایی دارد؟
با انتشار جدیدترین به روزرسانی PHP 7.4 ، پر از ویژگی های جدید  قالب هاستینزا ، PHP همچنان در حال تکامل است. همانطور که در نسخه های قبلی PHP 7 دیده ایم - عملکرد و سرعت در حال بهبود است. یکی از جالب ترین ویژگی های جدید بارگیری قبل است . به لطف ساده سازی خطوط رایج کد ، به اجرای سریع اسکریپت و همچنین معرفی قابلیت داشتن کد سریعتر و تمیز تر کمک می کند.

افراد خوب مسئول PHP نظرات و درخواستهای مخاطبان خود را شنیده اند و با تمام توان به آنها پاسخ داده اند. آنها از آن زمان به طور مداوم در حال تغییر کد هستند تا بصری تر و راحت تر بین زبان های برنامه نویسی جابجا شوند.

PHP در بیش از 78.9٪ از کل وب سایت ها استفاده می شود. قالب هاستینزا  طبق گفته W3techs ، پرطرفدارترین سایتهایی که از PHP استفاده می کنند ویکی پدیا ، پینترست و فیس بوک برای نامگذاری چند مورد هستند.

اگر به طور خاص به سایتهای وردپرس در حال اجرا با PHP ، با مقایسه PHP 5 و 7 نگاهی بیندازیم ، می توانیم شاهد افزایش دو برابر سرعت باشیم. وب سایتهای دارای وردپرس با استفاده از جدیدترین نسخه PHP در خارج ، قطعاً بیشترین سود را کسب می کنند. کاربران میزبان می توانند فقط با کلیک یک دکمه ، سایتهای وردپرس خود را به ارتفاعات جدید شارژ کنند.

آمار استفاده از PHP

همه این چهره های جالب را می بینید؟ این نمودار در مورد وب سایتهایی که با استفاده از PHP فعال هستند ، حقیقت را فاش می کند. آیا 39،191،714 وب سایت زنده برای جلب توجه شما کافی هستند؟ این تعداد در حال حاضر از PHP استفاده می کنند. به علاوه PHP 7.4 در حال آزمایش بهتر از PHP 7.3 با بهبود عملکرد و سایر کیفیت های بهبود زندگی است.

نمودار زیر تست کلی معیار در نسخه های جدید و قدیمی PHP را نشان می دهد.  قالب هاستینزا برخی از معیارهای آزمایش شده سهولت استفاده ، سرعت و عملکرد در بین سایر موارد بودند.

PHP میانگین هندسی کلیه نتایج

نسخه PHP خود را تغییر دهید
آماده به روزرسانی هستید؟ فکر کرد Hostinger با این چهار مرحله ساده ، آن را مانند همیشه آسان می کند. هیچ وقت با نسخه PHP جدید و بهبود یافته خود درگیر نیستید.

به حساب Hostinger خود وارد شوید و دکمه Home را بزنید.
در صفحه اصلی خود ، به قسمت میزبانی پایین بروید و بر روی نماد مدیریت کلیک کنید .
در کادر جستجو ، پیکربندی PHP را تایپ کرده و بر روی آن کلیک کنید.
PHP 7.4 را انتخاب کنید و روی ذخیره کلیک کنید .
فعال کردن PHP 7.4 در Hostinger hPanel

تبریک می گویم! شما اکنون بهترین و به روزترین نسخه PHP را در آنجا دارید.

برای بررسی نسخه PHP فعلی خود ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برگه میزبانی وب بروید و صفحه سمت چپ را برای نسخه PHP بررسی کنید . اگر چیزی کمتر از 7.4 است ، پیش بروید و بروزرسانی کنید.

در PHP 7.4 چه جدید است؟
از سال 2016 ، PHP7 بدون بروزرسانی ،  قالب هاستینزا به روزرسانی های سالانه را منتشر می کند. هر ساله آنها ویژگی ها ، اضافات و امکان نوشتن کد تمیزتری را ارائه می دهند که باعث می شود زبان برای کسانی که این برنامه را در وب سایت های خود اجرا می کنند ، قابل اطمینان تر و کاربر پسند تر باشد.

بیایید حفر کنیم و نگاهی دقیق تر به برخی از تغییراتی که با افزودن PHP 7.4 ایجاد شده است ، بیاندازیم. برای یک لیست کامل ، تغییرات آنها را در اینجا بررسی کنید .

پیش بارگذاری
بیایید در مورد کد صحبت کنیم. هنگام استفاده از یک چارچوب یا کتابخانه ها ، پرونده های آن باید در هر درخواست بارگیری و پیوند شوند. پیش بارگذاری زمانی است که می توانید چارچوب ها و کتابخانه ها را در OPCache بارگذاری کنید. این امکان را برای سرور فراهم می کند که پرونده های PHP را بارگیری کند و در هنگام راه اندازی آنها را در حافظه ذخیره کند و در صورت درخواست در آینده آنها را در دسترس قرار دهد. صحبت در مورد سریع کار کردن

پیش بارگذاری توسط یک دستورالعمل خاص php.ini انجام می شود : opache.preload . این کامپایلر اسکریپت PHP را دارد و هنگام راه اندازی سرور ، آن را اجرا می کند. همچنین می تواند برای بارگذاری پرونده های بیشتر مورد استفاده قرار گیرد و انتخاب کنید که آنها را شامل یا کامپایل کنید.

این بسیار جذاب است ، اما اگر منبع پرونده های از قبل بارگذاری شده تغییر یابد ، سرور مجدداً راه اندازی می شود. پرونده های از پیش بارگذاری شده نیز برای همیشه در حافظه OPCache ذخیره می شوند.

با این حال ، در صورت نیاز به استفاده مجدد از آنها ،  قالب هاستینزا این پرونده های از پیش بارگذاری شده همچنان برای هرگونه درخواست آینده در دسترس خواهند بود.

Spread Operator در عبارت Array
هنگامی که PHP 5.6 منتشر شد ، PHP شروع به پشتیبانی از بسته بندی آرگومان (اپراتور گسترش) کرد ، اما اکنون با 7.4 ، ما می توانیم از این ویژگی با بیان آرایه استفاده کنیم. باز کردن آرگومان نحوی است برای باز کردن آرایه ها و Traversables در لیست آرگومان. و برای انجام این کار ، فقط باید توسط… (3 نقطه) آماده شود.

بیایید به این مثال نگاه کنیم:

1
2
3
$animals = ['dog', 'cat'];
$animalkingdom = ['lion', 'elephant', ...$animals, 'giraffe'];
// [‘lion’, ‘elephant’, ‘dog’, ‘cat’, ‘giraffe’];
اکنون می توانیم به سادگی  قالب هاستینزا با استفاده از نحو Spread Operator ، آرایه ای را از هر مکانی که می خواهیم بسازیم.

در اینجا مثال دیگری وجود دارد:

1
2
3
4
5
$num1 = [1, 2, 3];
$num2 = [...$num1]; // [1, 2, 3]
$num3 = [0, ...$num1]; // [0, 1, 2, 3]
$num4 = array(...$num1, ...$num2, 111); // [1, 2, 3, 1, 2, 3, 111]
$num5 = [...$num1, ...$num1]; // [1, 2, 3, 1, 2, 3]
نه تنها این ، بلکه می توانید از آن در یک عملکرد نیز استفاده کنید. این مثال را ببینید:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
function getNum() {
return ['a', 'b'];
}
$num6 = [...getNum(), 'c']; // ['a', 'b', 'c']

$num7 = [...new NumIterator(['a', 'b', 'c'])]; // ['a', 'b', 'c']

function arrGen() {
for($i = 11; $i < 15; $i++) {
yield $i;
}
}
$num8 = [...arrGen()]; // [11, 12, 13, 14]
علاوه بر این ، اکنون شما قادر به باز کردن آرایه ها و ژنراتورهایی هستید قالب هاستینزا  که توسط یک عملکرد مستقیماً به یک آرایه جدید باز می گردند.

یک نمونه کد از این قرار است:

1
2
3
4
function getAnimals(){
return ['dog', 'cat', 'elephant'];
}
$num1 = [...getAnimals(), 'lion', 'tiger', 'giraffe'];
و با PHP 7.4 چاپ می شود:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
array(6) {
[0]=>
string(3) "dog"
[1]=>
string(3) "cat"
[2]=>
string(8) "elephant"
[3]=>
string(4) "lion"
[4]=>
string(5) "tiger"
[5]=>
string(7) "giraffe"
}
با این عبارت جدید ، اپراتورهای پخش باید عملکرد بهتری نسبت به 7.3 array_merge داشته باشند . دلیل این است که عملگر spread یک ساختار زبان است در حالی که array_merge یک تابع است. همچنین به این دلیل که اپراتور spread از اشیاء پیاده سازی قابل عبور پشتیبانی می کند و array_merge فقط از آرایه ها پشتیبانی می کند.

برخی از نکات مهم که باید به آن توجه داشته باشید ، فقط از آرایه های فهرست بندی شده می توانید استفاده کنید زیرا کلیدهای رشته پشتیبانی نمی شوند. در صورت استفاده ، پس از یافتن کلید رشته ، یک خطای قابل بازیابی روی صفحه نمایش داده می شود.

یکی دیگر از مزایای با شکوه 7.4 حذف آرایه_merge است.  قالب هاستینزا از تغییر شاخص مخوف خداحافظی کنید!

به عنوان مثال ، بیایید به این ترکیب آرایه بادی بلند در زیر نگاه کنیم:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
$array = [‘banana, ‘orange’];
$array[2] = ‘orange’;
$array[1] = ‘apple’; //shifting
var_dump($array);
// prints
array(3) {
[0]=>
string(6) "banana"
[1]=>
string(5) "apple"
[2]=>
string(6) "orange"
یکی دیگر از مزایای 7.4 استفاده از عملکرد ژنراتور است. یک عملکرد ژنراتور دقیقاً مانند یک عملکرد عادی کار می کند ، بجز اینکه به جای بازگشت یک مقدار ، یک عملکرد ژنراتور به اندازه مقدار مورد نیاز خود عمل می کند.

کد مثال زیر را ببینید:

1
2
3
4
5
6
function generator() {
for ($i = 3; $i <= 5; $i++) {
yield $i;
}
}
$num1 = [0, 1, 2, ...generator()];
منابع ضعیف
اکنون PHP 7.4 کلاس WeakReference دارد که قرار نیست با کلاس WeakRed یا پسوند Weakref اشتباه گرفته شود .

WeakReferences به برنامه نویس اجازه می دهد تا یک اشخاص را به خاطر آورد. این مفید است زیرا مانع از بین رفتن جسم نمی شود. آنها برای اجرای حافظه پنهان مانند ساختارها مفید هستند.

1
2
3
4
5
6
WeakReference {
/* Methods */
public __construct ( void )
public static create ( object $referent ) : WeakReference
public get ( void ) : ?object
}
پارامترهای متناقض و بازده کواریانت
در حال حاضر ، PHP از انواع پارامترها و انواع برگشتی استفاده می کند.  قالب هاستینزا به این معنی که اگر یک متد دارای پارامتر یا نوع بازگشتی از X باشد ، پارامتر زیرپایه یا نوع برگشت نیز باید از نوع X باشد.

حال ، با PHP 7.4 پیشنهاد می کند کواریانس (دستور داده شده از خاص به عمومی) و تضاد (معکوس کردن سفارش) بر روی پارامترها و انواع برگشتی مجاز باشد .

در اینجا مثالی از هردو آورده شده است:

نمونه نوع بازگشت کوواریانت:
 
6 از بهترین افزونه های فرم تماس رایگان برای سایت وردپرس شما


https://www.hostinger.com/blog/introducing-php-7-4

MVC چیست؟

MVC یک الگوی طراحی است که برای جدا کردن داده ها (Models)، رابط کاربری (Views) و منطق برنامه (Controllers) استفاده می شود. برای درک بهتر باید دانش کافی در مورد PHP و OOP (برنامه نویسی شی گرا) داشته باشید.

ساخت یک فریمورک PHP MVC ساده

می توانید از Docker، XAMPP یا هر برنامه دیگری برای محیط توسعه خود برای ایجاد یک ساختار ساده برای فریمورک PHP MVC استفاده کنید.

یک پوشه جدید در پوشه پروژه های خود ایجاد کنید. در اینجا پوشه جدید را با نام “simple-php-mvc” ایجاد کرده و سپس وارد آن می شویم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.