مطالعات معماري موزه شامل گالری و نمایشگاه ها

بیرتانیپس سایتی مرجع برای معرفی وردپرس و افزونه

مطالعات معماري موزه شامل گالری و نمایشگاه ها

مطالعات معماری موزه شامل گالری و نمایشگاه ها دو گالری جدید در موزه رویال آلبرتا باز می شود، کودکان درباره استان آلبرتا و باگ ها می آموزند
دفاتر SKOLNICK Architecture + Design Partnership در شهر نیویورک و kubik در تورنتو، ON اعلام کردند که پس از نزدیک به یک دهه برنامه ریزی، ساختمان جدید موزه سلطنتی آلبرتا (RAM) درهای خود را در مرکز شهر ادمونتون در اکتبر افتتاح کرد. موزه جدید با مساحت 39000 متر مربع (419000 sf) با 7600 متر مربع (82000 sf) فضای نمایشگاهی، بزرگترین مطالعات معماری موزه در غرب کانادا و یکی از محبوب ترین موزه ها در این کشور است.
SKOLNICK طراحی و خدمات طراحی/ساخت کوبیک برای گالری جدید 650 مترمربعی (7000 sf) ارائه کرد که به کودکان و خانواده‌هایشان اختصاص دارد و منابع طبیعی و صنایع آلبرتا را بررسی و برجسته می‌کند. این گالری غوطه ور و مبتنی بر اکتشاف برای پرورش تجربیات بین نسلی و بهره بردن از کنجکاوی ذاتی کودکان طراحی شده است. دارای یک سایت حفاری دیرینه شناسی و یک دیوار آب و هوا است که بچه ها می توانند آن را کنترل کنند.مطالعات معماری موزه علاوه بر این، این گالری چندحسی یک «فضای سازنده»، یک «گالری دوران کودکی» را ارائه می‌کند که شامل فعالیت‌های جذاب بر اساس نیازهای آموزشی کودکان شش ساله است، منطقه «موزه‌های 101» که مصنوعات و داستان‌های آنها را برجسته می‌کند، و فضای اجرای و برنامه نویسی Chautauqua. گالری کودکان برای اولین بار در نوع خود در استان آلبرتا است.
فضای گالری دوم، گالری باگ، مورد علاقه همیشگی در محل قبلی RAM بود. طراحی مجدد SKOLNICK ظاهر و احساس جدیدی دارد و از طریق ساخت نمایشگاه و ویترین های کوبیک جان گرفته است. این "گالری هنری برای حشرات" یک نمایشگاه 280 متر مربعی (3000 sf) است که بیش از 200 نمونه زنده به اضافه یک آزمایشگاه مجاور برای دانشمندان شاغل را در خود جای داده است.مطالعات معماری موزه ویژگی مرکزی نمایشگاه یک ساختار مجسمه‌ای مواج است که به یک «کندو» اشاره دارد و خانه مجموعه بی‌مهرگان اجتماعی موزه است. مخازن جمع آوری و آکواریوم ها در اطراف این مرکز مرکزی با توجه به گروه بندی های طبیعی خود سازماندهی شده اند و فرصت هایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا از نزدیک با حشرات آشنا شوند.موزه دیوارهای بدون دیوار با پیشنهاد یک راهروی بی‌نهایت و خیالی از نمایش گرافیکی، چگونگی مشاهده تصاویر آنلاین را بررسی می‌کند. در تصور پروژه به عنوان یک پدیده مجازی، انواع جدیدی از روابط فضایی را در نظر گرفتیم که از دیجیتالی شدن اطلاعات و محیط به وجود می آیند. چیزهای آشنا مانند بایگانی آنلاین یا پیمایش در نقشه های گوگل نحوه تفکر ما را در مورد مقیاس (همه چیز هم بزرگ و هم کوچک است)، نزدیکی (فروپاشی دور و نزدیک) و زمان تغییر می دهد.
عنوان پروژه برگرفته از موزه بدون دیوار آندره مالرو ، اولین تلاش برای درک یک مجموعه به عنوان مجموعه‌ای مجازی (غیر مکانی) از اطلاعات است. از آنجا، منطق وبگردی را با تولید مسیرهایی از شبکه‌های کاملاً مفصل و خاص که رسانه‌ها و روایت‌ها را در هم می‌آمیزند به ترتیبات بی‌شماری از محتوای انتخاب شده تقلید می‌کنیم. به چشم انداز زیبا فکر کنید: جایی که ویژگی های مرکزی و غالب (یک غرفه، یک دریاچه، یک چشم انداز ساخته شده) از طریق سیستمی از مسیرها به هم متصل شده اند: برخی عریض، برخی باریک، برخی اجتناب ناپذیر، برخی دیگر اختیاری - که تنوع عظیمی از تجربیات ممکن را ایجاد می کند.
پیمایش اطلاعات دیجیتال از ما می خواهد که منابع را از طریق کنار هم بخوانیم، دوباره بخوانیم و تفسیر کنیم. موزه دیوارهای بدون دیوار بر اساس مجموعه‌ای از اصول مشابه عمل می‌کند، و ترکیبی از موارد موقتی موجود که از دنیایی از تصاویر در حال گردش استخراج شده‌اند، با مجموعه‌ای از آثار انتخاب‌شده که سطح را توصیف می‌کنند و از طریق حالت‌های نقشه‌برداری بافت (نوع جدیدی از نصب نصب) نمایش داده می‌شوند. این موزه خود را از طریق رسانه های دیجیتال مختلف، از نقشه های گوگل گرفته تا اینستاگرام، توصیف می کند و به عنوان یک ملاقات و مقصد عمل می کند. یک کل و اجزای آن؛ یک سایت خیالی و یک فضای مجازی واقعی. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.