به روزرسانی های Coronavirus در ایلینویز: آنچه اتفاق می افتد سه شنبه با COVID-19 در منطقه شیکاگو است

به روزرسانی های Coronavirus در ایلینویز: آنچه اتفاق می افتد سه شنبه با COVID-19 در منطقه شیکاگو است
دولت جی بی پرزکر روز دوشنبه به دنبال پایین آمدن ابزار اجرایی جدیدی بود که هفته گذشته بی سر و سامان داد و این اجازه را به دولت می دهد تا با تخلف از دستورالعمل های اجرایی خود که با همه گیری COVID-19 روبرو هستند ، مشاغل غیراخلاقی را با تخلف به استناد به مشتریان باز کند. این قانون در حالی آغاز می شود که ایالت به ابتدای یک ماه سوم تحت دستور اقامت در خانه پریتسر نزدیک می شود.

همچنین دوشنبه ، ایالت 59 مرگ کروناویروس تأیید شده اضافی و 2 هزار و 294 مورد شناخته شده جدید را از بین 21297 آزمایش در 24 ساعت گذشته اعلام کرد. نرخ مثبت حرکت هفت روزه ای در سطح کشور ، از 9 تا 15 ماه مه ، 14٪ بود - این نشان می دهد که چهار منطقه در برنامه بازگشایی پریتزکر همچنان به سمت حرکت به مرحله بعدی در 29 مه ادامه دارند.

COVID-19 مورد در ایلینویز توسط کد پستی: جستجوی محله خود »
چگونه ایلینویز بازگشایی می شود؟ سه نمودار برنامه پریتزر را تجزیه می کند »
با گسترش coronavirus ، Tribune موارد ایلینویز را در اینجا پیگیری می کند »
آنچه اتفاق می افتد سه شنبه با COVID-19 در منطقه شیکاگو و ایلینویز است:

ساعت 11 صبح: رستوران Ditka به دلیل خاموش شدن کرونا ویروس در بستن گلد ساحل شیکاگو خوب است
شیوع coronavirus به تعطیلی رستوران Ditka در ساحل طلای شیکاگو کمک کرده است.

گروه رستوران دیتکا روز دوشنبه اعلام کرد که به دلیل تأثیر اقتصادی مداوم این شیوع و پایان قریب الوقوع اجاره نامه ، دائماً محل شهر را خواهد بست.

غذاهای پر از یادگاری که در سال 1997 افتتاح شد ، اغلب توسط مایک دیتکا سرمربی سابق شیکاگو خرس و سایر افراد مشهور مورد بازدید قرار می گرفت. اطلاعات بیشتر در اینجا . - مطبوعات مطبوعات

9:45 صبح: دادخواست ادعا سهل انگاری در مورد مرگ ناشی از عروق کرونر ساکن در خانه سالمندان بریا ژنو
خانواده زنی که به همراه کورو ویروس در خانه سالمندان در ژنو درگذشت ، روز دوشنبه شکایت کردند که ادعا کردند این مرکز با عدم رعایت نکات اساسی در برابر شیوع بیماری ، ساکنان خود را در معرض آسیب دیدگی قرار داده است.

مقامات مأموریت ژنو با بیان این ادعا مخالفت کردند و گفتند که بیشتر کسانی که COVID-19 در آنجا داشتند هیچگاه علایمی از "دشمن خاموش" نشان ندادند. در اینجا بیشتر بخوانید - رابرت مک کاپین

6:38 صبح: پرونده 25 کارمند کارمند دادگاه دادگاه کوک با COVID-19
این دفتر که اواخر دوشنبه اعلام شده است ، پیدا شده است که یک کارمند دفتر کار 25 دادگاه شهرستان کوک دارای COVID-19 است.

براساس یک خبر منتشر شده ، این کارمند ، که در بخش حسابداری کارمند در مرکز دالی ، خیابان 50 خیابان واشنگتن ، اتاق 1005 کار می کند ، آخرین بار در تاریخ 14 مه بود. طبق این آزادی ، کارمندی که سن ، جنس و مدت کار وی آزاد نشده است ، در بیمارستان بستری شده است.

تاکنون 24 نفر که برای دفتر منشی مشغول به کار هستند ، از نظر کروناویروس مثبت آزمایش کرده اند و 25مین آزمایش آنتی بادی کورو ویروس مثبت است.

براساس این آزادی ، سایر کارگرانی که در تماس نزدیک با کارمند قرار گرفته اند مطلع شده و گفته شده است که به مدت دو هفته منزوی شوند. دفتر کارمند و MB املاک و مستغلات در حال تمیز کردن عمق منطقه ای بودند که کارمند در آن کار می کرد. - کارمندان شیکاگو تریبون

6 صبح: نخستین سال حضور شهردار لری لایت فوت پر از لحظات بزرگ و تصمیمات سخت بود. سپس coronavirus "همه چیز را تغییر داد".
در طول نخستین سال مشغول کار خود ، لوری لایت فوت ، شهردار شیکاگو ، رئیس پلیس را اخراج کرد ، با اعتصاب معلمان 11 روزه ریاست جمهوری را آغاز کرد و برای سلب اختیارات قدرت در بخش های خود جنگید.

اما با وجود بیش از 37000 مورد COVID-19 شناخته شده در شیکاگو و حدود 1700 کشته شدن تا به امروز ، نخستین دوره لایت فوت با پاسخ او به یک چالش کشنده برخلاف موارد پیشینیان در یک قرن ، تعریف خواهد شد.

علاوه بر عواقب بهداشت عمومی این بیماری همه گیر ، بحران در حال وقوع منجر به بحران های عمیقی در سطح شهر خواهد شد که به طور بالقوه برای سالهای آینده خواهد بود ، ضمن اینکه توجه از سایر مسائل فشرده را به خود جلب می کند ، مشکلات مالی عظیم را تشدید می کند.

Lightfoot بخاطر اقدامات سخت در مهار این بیماری ، مانند خاموش کردن ساحل نمادین شیکاگو ، تحسین کرده است ، اما او به زودی تصمیماتی درباره زندگی یا مرگ در مورد نحوه بازگشایی اقتصاد این شهر خواهد گرفت - کاری که او با بازسازی بعد از شیکاگو بزرگ مقایسه کرده است. آتش.

وی در طی مصاحبه گسترده ای در دفتر تالار شهر لایت فوت برای بزرگداشت اولین سالگرد سیاهپوست شیکاگو و شهردار آشکار همجنسگرا ، وی به تریبون گفت که همه گیر "همه چیز را تغییر داد".

لایت فوت گفت: "زندگی ما با لحظه هایی که الان زندگی می کنیم تعریف می شود." اطلاعات بیشتر در اینجا . - گرگوری پرات و جان بایرن

18 مه
در اینجا پنج مورد که دوشنبه اتفاق افتاده است که باید بدانید:

صاحبان مشاغل اگر علیرغم سفارش ماندن در منزل کارمندان دولت جی بی پرزکر در صورت بازگشایی مجدد ، با اتهامات غیرقانونی روبرو هستند.
لوری لایت فوت ، شهردار شیکاگو می گوید ، شهر کلیساهایی را که نقض قوانین مسافت اجتماعی را نقض می کنند ، جریمه خواهد کرد
"مرد جنبش ما" ، یک تظاهرات در اعتراضات شیکاگو ، جان خود را برای COVID-19 از دست داد
Uber با تخلیه 3000 کارگر دیگر ، سؤالات بیشتری را در مورد آینده این شرکت در شیکاگو ایجاد می کند
با داشتن یک سیستم درجه بندی جدید و دقیق تر - به علاوه آب و هوای گرم - کوک کان در حال حاضر D را در مسافت اجتماعی قرار می دهد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.