پاورپوینت پاراگراف نویسی درس 2و3 زبان دوازدهم گروه های مدافع هشدار می دهند که معافیت های مذهبی حمایت از حقوق شهروندی را به دنبال دارد

پاورپوینت پاراگراف نویسی درس 2و3 زبان دوازدهم گروه های مدافع هشدار می دهند که معافیت های مذهبی حمایت از حقوق شهروندی را به دنبال دارد
براساس گزارشی که روز دوشنبه توسط سه گروه تحقیق و وکالت منتشر شد ، گسترش معافیت های مذهبی دولت ترامپ تضعیف حمایت از حقوق مدنی و رمزگذاری تبعیض در برابر گروه های حاشیه نشین - به ویژه افراد دگرباشان جنسی است .

با استفاده از ترکیبی از قوانین جدید ، مداخلات حقوقی و تقسیمات تازه ایجاد شده ، بخش های بهداشت و خدمات انسانی ، مسکن و شهرسازی ، دادگستری ، کار و کشور همه اقدامات خود را برای پیشبرد "آزادی مذهبی" انجام داده اند ، غالباً با هزینه حقوق LGBTQ اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا ، مرکز پیشرفت آمریکا و پروژه پیشرفت جنبش در گزارش خود استدلال می کنند.

"هنگامی که نقاط را به هم وصل می کنید پاورپوینت پاراگراف نویسی درس 2و3 زبان دوازدهم، واقعاً می بینید که دولت می خواهد یک تغییر دریایی در فرهنگ و هنجارهای قانونی ما را فشار دهد ... به قیمت اصول غیر تبعیض آمیز موجود."

لوئیز ملینگ ، معاون حقوقی ACLU

لوئیز مینگ ، معاون حقوقی ACLU ، به NBC News گفت: "پیشنهادات زیادی برای اجازه دادن به تبعیض مذهبی ، منطبق با روند دولت است که به طور گسترده ای از حقوق مدنی زیر پا بگذارد." "دولت این موقعیت را اتخاذ می کند که آزادی های مذهبی به شما حق تبعیض را می دهد."

کاخ سفید مخالفت کرد. سخنگوی جود دیر این سازمان ها را به "بازوی مبارزات انتخاباتی حزب دموکرات" متهم کرد که "از اعتراف به رئیس جمهور با هر اقدامی که برای محافظت از آمریکایی های دگرباش جنسی انجام داده است ، امتناع کرده است."

دیر در بیانیه ای گفت: "رئیس جمهور به کرامت انسانی برای همه اعتقاد دارد و هیچ کس نباید از آن تبعیض بردارد ، از جمله سازمان های مذهبی و جامعه LGBTQ." "این اقدامات بر تعهد دیرینه پرزیدنت ترامپ مبنی بر پاسداری از حقوق اساسی آزادی مذهبی با از بین بردن رفتار ناعادلانه و نابرابر دولت فدرال با مسئولیت پذیری استوار است."

توانمند سازی یا "مضر"؟
به دنبال دستورالعمل اجرایی ترامپ در ماه مه سال 2018 برای ایجاد طرح ایمان و فرصت کاخ سفید ، اقدامی در جهت توانمندسازی سازمان های مبتنی بر ایمان و "ترویج آزادی دینی" ، سازمان های دولتی 9 پیشنهاد برای ثبت در فدرال ثبت کردند تا نحوه توزیع صندوق های فدرال در سازمان های مذهبی را مورد بررسی قرار دهند. فقر را کاهش دهید

قوانین پیشنهادی - از طرف وزارت دادگستری ، بهداشت و خدمات انسانی ، کار ، مسکن و شهرسازی ، امور ایثارگران ، امنیت میهن ، کشاورزی و آموزش و پرورش ، به همراه آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده - بسیاری از آیین نامه های دوران اوباما را از بین می برد ، از جمله آنهایی که به سازمانهای مذهبی با بودجه فدرال احتیاج دارند تا ذینفعان راجع به حقوق مشخصی آگاه کنند.

به عنوان مثال ، اگر یک نوجوان بی پناه LGBTQ از یک ارائه دهنده مبتنی بر ایمان بدنبال کمک بگردد و ارائه دهنده آن گرایش جنسی یا هویت جنسیتی نوجوان را نپذیرد ، ارائه دهنده دیگر نیازی به اطلاع نوجوان تحت قانون جدید در مورد ارائه دهندگان جایگزین که ممکن است بیشتر بپذیرید

راشل لیزر گفت: "این قوانین در بهترین زمانها برای افراد ، زنان ، اقلیتهای مذهبی و دیگران مضر خواهد بود ، اما آنها بخصوص در هنگام بروز بحران بهداشت عمومی غیرقابل تصور هستند ، در حالی که حتی بیشتر افراد معمول به خدمات اجتماعی اعتماد می کنند." رئیس جمهور آمریکا متحد برای جدایی کلیسا و ایالت ، که با گزارش روز دوشنبه درگیر نشده است.

"برخورد حقوق"
گذشته از تغییرات قانون یا تغییرات پیشنهادی ناشی از دستورالعمل ترامپ ، طرفداران به اقدامات دیگری در آژانس های بزرگ فدرال اشاره می کنند که می گویند پیشرفت آزادی مذهبی با هزینه حقوق LGBTQ.

در اکتبر سال 2017 ، وزارت دادگستری دستورالعمل هایی را صادر کرد که کلیه ادارات و آژانس های اجرایی را برای اولویت بندی "اصل اساسی" آزادی مذهبی راهنمایی می کند. یک سال بعد ، جف سِسنس ، آن زمان دادستان کل ، کارگروه آزادی مذهبی را برای اجرای راهنمایی های مربوط به دولت فدرال ایجاد کرد.

وزارت دادگستری همچنین موضع دولت را در مورد درگیری های احتمالی بین آزادی مذهبی و حقوق LGBTQ در خلاصه دادرسی های قانونی ، از جمله یکی به دیوان عالی کشور ، روشن کرد ، جایی که آن را به همراه جک فیلیپس ، نانوایی مسیحی که از تهیه کیک عروسی برای همان امتناع می ورزید ،- زن و شوهر جنسی

نماینده وزارت دادگستری گفت که این آژانس پاورپوینت پاراگراف نویسی درس 2و3 زبان دوازدهم برای دفاع از حقوق LGBTQ سرمایه گذاری کرده است ، اخیراً در یک پرونده در پورتوریکو مربوط به مرگ تیراندازی دو زن transgender ، لیلا Peláez و Serena Angelique Velquezquez.

مربوط

NBC OUT
سایتهای خبری پس از "تغییر نام" زن تراجنسی در زیربنا
وزیر امور خارجه مایک پومپئو در ماه ژوئیه کمیسیون حقوق غیرقابل نفوذ را ایجاد کرد . طرفداران LGBTQ هدف کمیسیون جدید را زیر سؤال بردند و از صندلی آن ، استاد هاروارد ، مری آن گلدنون ، انتقاد کردند ، زیرا اظهار نظرهای عمومی مبنی بر مخالفت با ازدواج همجنسگرا انجام داده است.

یک نماینده وزارت امور خارجه از کمیسیون و اعضای آن دفاع کرد و گفت: "هیچ یک از اعضا فکر نمی کنند که بخاطر گرایش جنسی یک شخص ، از دیگران حق کمتری یا بیشتر داشته باشند.

نماینده افزود ، "ماری آن گلدنون استدلال کرده است که در حقیقت برخوردهایی از حقوق وجود دارد ، اما کمسیون" آن را بخشی از وظیفه خود برای حل این اختلافات نمی داند. "

برنامه NBC News را برای شکستن اخبار و سیاست بارگیری کنید

در وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی ، مدیر دفتر حقوق مدنی ، راجر Severino ، بخش وجدان و آزادی مذهبی را در ژانویه سال 2018 ایجاد کرد و بعداً بیانیه رسالت دفتر خود را از اطمینان صریح دسترسی به خدمات HHS به تأکید بر محافظت تغییر داد. آزادی مذهبی.

Severino به NBC News گفت: "رئیس جمهور از ابتدای ورود به دفتر بیضی ، یک قهرمان آزادی مذهبی بوده است ، و ما از جهت وی برای حراست از آزادی مذهبی پیروی کرده ایم."

سروینو در پاسخ به این استدلال مبنی بر اینکه آزادی مذهبی گسترده ، حق تبعیض را به منصه ظهور می رساند ، اظهار داشت: همه از نظر طبیعت برابری و عزت اساسی دارند. باید در یک محیط احترام متقابل با هم زندگی کنیم. "

مربوط

NBC OUT
دادگاه به وزارت خارجه دستور می دهد که درخواست گذرنامه داخلی را تجدید نظر کند
در ماه مه سال 2019 ، HHS قانونی را برای بازگرداندن حمایت از عدم تبعیض در قانون مراقبت مقرون به صرفه و گسترش معافیت مذهبی با گسترش طیف وسیعی از اشخاصی که از مفاد عدم تبعیض معاف هستند ، پیشنهاد کرد. این قانون یک قانون امتناع از مراقبت های بهداشتی را نهایی کرد که توانایی ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در عدم امتناع از ارائه خدمات پزشکی خاص به دلیل اعتراضات مذهبی یا اخلاقی را گسترش می دهد. سپس ، در ماه نوامبر ، HHS قانونی را پیشنهاد کرد تا آژانس های فرزندپرور و فرزندخواندگان بتوانند والدین همجنس را کنار بگذارند. این درحالی بود که HHS از تأیید آژانس های مراقبت از وکیل در کارولینای جنوبی چشم پوشی کرد تا خدمات زوج های همجنس یا غیر مسیحی را انکار کنند.

Severino گفت: "ما به آژانس های پذیرش مبتنی بر ایمان کمک کرده ایم که صرفاً بخواهند آنچه را که برای ده ها سال انجام داده اند ، ادامه دهند و این کار فراهم کردن خانه های همیشه برای کودکان با کار با مردمان با استفاده از زبان ایمان خود است."

در ماه آگوست ، بخش کارگر D قانونی را ارائه کرد تا سازمان های مذهبی که با دولت فدرال قرارداد دارند ، به کارمندان افرادی که از اصول ایمان خود پیروی نمی کنند ، اخراج کنند ، حتی اگر این کار به تبعیت از گرایش جنسی و هویت جنسیتی منجر به تبعیض شود.

وزارت کار گفت که این قانون برای شرکت هایی که برای قراردادهای فدرال رقابت می کنند ، ارائه شده است "وسیع ترین حمایت از ورزش های مذهبی".

وزارت کار بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

"فشار برای تغییر دریا"
سایر تغییرات ممکن است در افق باشد: به دنبال دستورالعمل ریاست جمهوری ترامپ مبنی بر ترویج گفتار آزاد و آزادی مذهبی ، که حق سازمان های مذهبی را برای عملی کردن ایمان خود ادعا می کند ، دفتر مدیریت و بودجه موظف شده است که کلیه آژانس های فدرال جزئیات نحوه توزیع کمک های مالی فدرال را تصدیق کنند. پول مطابق سفارش

Severino گفت که این اقدام به این منظور اطمینان داده شده است که "دلارهایی که ما می فرستیم به دلیل فرق مذهبی یا ایمان از تبعیض بر علیه مردم استفاده نمی شود" ، اما یک نماینده HHS گفت که این آژانس از جمعه گذشته هیچ برنامه ای برای انتشار هیچ سیاست جدیدی ندارد.

با این حال ، مدافعان حقوق LGBTQ می ترسند که این اقدام بتواند پول دولت را به سمت سازمان هایی که از مردم LGBTQ تمایلی ندارند ، منتقل کند ، و آنها خواستار شفافیت بیشتر در مورد چگونگی برنامه ریزی آژانس های فدرال برای اداره کمک های خود هستند.

شریتا گروبرگ ، مدیر سیاست مرکز پیشرفت آمریکا ، لیبرال گفت: "ما نمی دانیم که چگونه به کارمندان آژانس دستور داده می شود که کمک هزینه ها را ارزیابی کنند و راههایی که این امر می تواند منابع و بودجه را از دریافت کنندگان که الزامات تبعیض آمیز را رعایت نمی کنند ، ارزیابی کند." اتاق فکر.

مربوط

NBC OUT
براساس این نظرسنجی ، افراد LGBTQ در میان همه پاورپوینت پاراگراف نویسی درس 2و3 زبان دوازدهم گیری ها بیکاری بیشتری دارند
گروبر گفت: ائتلافی از سازمانهای مترقی ، از جمله او ، قصد دارد درخواستی را تحت قانون آزادی اطلاعات برای هرگونه اسناد مربوط به تغییر سیاست ها در نتیجه دستورالعمل اجرایی و دستورالعمل OMB ارائه دهد.

وی گفت: "این نگران کننده است که چیزی آنقدر تأثیرگذار باشد که بر میلیارد ها دلار مالیات دهندگان تأثیر بگذارد ، تا این حد مخفیانه اداره می شود."

برای فروش ACLU ، تعداد قوانین و سیاستهای پیشنهادی تغییر دریا را نشان می دهد.

وی ادامه داد: "هر یک از این قوانین قابل توجه است ، اما وقتی نقاط را به هم وصل می کنید ، واقعاً می بینید که دولت در حال تغییر فشار در فرهنگ و هنجارها و واقعیتهای قانونی ما است و این یک تغییر پاورپوینت پاراگراف نویسی درس 2و3 زبان دوازدهم دریایی است که به قیمت اصول غیر تبعیض آمیز موجود است." گفت

دنبال NBC خارج در توییتر ، فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.