اعتیاد به نوجوانان: اپیدمیولوژی ، ارزیابی و درمانارائه یک بررسی

بیرتانیپس سایتی مرجع برای معرفی وردپرس و افزونه

اعتیاد به نوجوانان: اپیدمیولوژی ، ارزیابی و درمانارائه یک بررسی

اعتیاد به نوجوانان: اپیدمیولوژی ، ارزیابی و درمانارائه یک بررسی جامع از اطلاعات در مورد اعتیاد به نوجوانان ، از جمله شیوع و میزان همبستگی ، عوامل خطر اعتیاد و راهبردهای پیشگیری و درمان. بر خلاف کتابهای دیگر که ممکن است به یک اعتیاد خاص توجه داشته باشد ، این کتاب طیف گسترده ای از اعتیادها را در نوجوانان از جمله الکل ، حشیش ، تنباکو ، غذا خوردن ، قمار ، اینترنت و بازی های ویدئویی و اعتیاد به جنس پوشش می دهد. این کتاب که در سه بخش سازماندهی شده است ، با طبقه بندی و ارزیابی اعتیاد بزرگسالان آغاز می شود. بخش دوم در مورد اعتیادهای فوق الذکر دارای یک فصل است که در مورد هر تعریف ، اپیدمیولوژی ، عوامل خطر ، همبستگی ، دوره و نتیجه و پیشگیری و مداخله بحث می شود.

این کتاب که در نظر گرفته شده برای استفاده پزشکان از اعتیاد به نوجوانان باشد ، شامل اطلاعات زیادی است که برای محقق نیز مفید خواهد بود. مشارکت کنندگان این کتاب نماینده ایالات متحده ، کانادا ، انگلیس ، نیوزیلند و استرالیا هستند.

درباره ویرایشگر:
سسیلیا اس. Essau استاد روانشناسی رشد در دانشگاه روهامپتون در لندن ، انگلستان است. وی با تخصص در روانشناسی کودکان و نوجوانان ، نویسنده یا ویراستار 12 کتاب قبلی در روانشناسی کودکان بوده و نویسنده بیش از 100 مقاله تحقیق و فصل کتاب در این زمینه است.

  • جامع با اطلاعات پیشرفته در مورد اعتیاد مهم و شایع در نوجوانان
  • فهم و فهم فصلهای آسان
  • نوشته شده توسط کارشناسان بین المللی
  • این مرور جامع و در عین حال مختصر در مورد مغز انسان در بزرگسالان ، در مورد چگونگی رشد مغز در این دوره حساس زندگی و چگونگی تأثیر آن بر تصمیم گیری و رفتارهای پرخطر در نوجوان بحث می کند.
  • این نشأت به عنوان یک کاغذ سفید است که توسط دولت کانادا برای گروه خاصی خواسته شده است که به دنبال درک رشد مغز نوجوانان در زمینه رفتار بزرگسالان است.
  • این مقاله خارج از کار گروه ویژه ای که درخواست کرده است و نه برای عموم مردم در دسترس دولت کانادا قرار نگرفته است
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.